مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نشست کمیته‌های بزرگداشت یوم‌الله سوم خرداد در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۴۴۳۸
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۷

امرالله درفشی در گفتگو با بسیج با بیان این که رزمندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در همه عملیات‌های دفاع مقدس حماسه آفریدند، اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد به نسبت جمعیت و وسعت خود در دوره دفاع مقدس یکی از استان‌هایی بود که بیشترین تعداد حضور رزمندگان در جبهه‌ها را به خود اختصاص داده بود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مناسبت‌هایی از دفاع مقدس که همه ساله برگزار می‌شود از روز سوم خرداد به عنوان روزی تاریخی در تقویم ایران در همه ادوار تاریخی یاد کرد و گفت: شیرین‌ترین روز برای مردم ایران اسلامی لحظه شنیدن آزادی خرمشهر بود که دل امام و مردم را شاد کرد.

درفشی با تأکید بر این که همه وظیفه داریم این روز بزرگ را به بهترین وجه ممکن پاس بداریم و برنامه‌های خاص یوم‌الله سوم خرداد را داشته باشیم، اظهار کرد: کمیته‌های برگزاری این روز فرخنده و تاریخی در استان تشکیل شده و جلساتی نیز برگزار کرده‌اند.

این مسؤول گفت: امسال نیز به مانند همه سال‌های گذشته مراسم تجلیل از خانواده شهدای عملیات بیت‌المقدس را در استان و سرکشی از خانواده شهدا را خواهیم داشت.

وی توضیح داد: به مناسبت این روز بزرگ نمایشگاه‌هایی در سطح استان برپا می‌شود.

ارسال نظرات