نماینده ولی فقیه در استان البرز

ضرورت پرهیز از شعارزدگی در اجرای اقتصاد مقاومتی

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه دستگاه‌ها از شعارزدگی در زمینه‌ اقتصاد مقاومتی اجتناب کنند، گفت: اگر زمان به همایش، جلسه و شعار دادن بگذرد، هیچ نتیجه‌ای در این حوزه حاصل نمی‌شود.
کد خبر: ۸۶۷۴۴۰۲
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان البرز، آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی در دومین جلسه‌ فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان البرز اظهار داشت: اتاق فرماندهی اقتصاد ‌مقاومتی در استان، باید محل سیاست‌گذاری‌های کلان باشد و اجرا به ستاد و صف محول شود.

وی با اشاره به وجود آمایش‌های انجام‌ شده از ظرفیت‌ها و نیازهای استان افزود: ارزش‌گذاری و اولویت‌بندی فعالیت‌ها در عرصه‌های مختلف با توجه به امکانات بخش‌های دولتی و خصوصی و ظرفیت‌های مردمی، یکی از مهم‌ترین اصول برای اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی در استان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز خاطرنشان کرد: دستگاه‌ها باید از اتکا به گزارش‌های قبلی مجموعه‌ خود در زمینه‌های اقتصادی خودداری کنند و مراقب شعارزدگی باشند؛ چرا که اگر زمان به همایش و جلسه و شعار دادن بگذرد، هیچ نتیجه‌ای در این حوزه حاصل نخواهد شد.

حسینی‌همدانی ادامه داد: تقسیم فعالیت‌ها بین مجموعه‌های مختلف و تحت مدیریت کلان اتاق فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان، سبب همگرایی فعالیت‌ها و نتیجه‌بخش بودن اقدامات می‌شود.

وی با تأکید بر حاکم کردن روحیه‌ جهادی بر اقدامات اقتصادی تصریح کرد: بسیاری از حواشی و پیوست‌های مصوبات، در عین مورد نیاز بودن، از سرعت کارها کم می‌کنند و این مسئله باید به شکل مناسبی مدیریت شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها