فرمانده سپاه ناحیه مالک اشتر، در جمع خانواده های کارکنان ناحیه بوشهرگفت: چشم همه مظلومان، مسلمانان و شیعیان عالم به جمهوری اسلامی ایران و سپاه دوخته است.
کد خبر: ۸۶۷۴۳۹۷
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، فرمانده سپاه ناحیه مالک اشتر، در جمع خانواده های کارکنان ناحیه بوشهرکه به مناسبت میلاد امام حسین و روز پاسدار برگزار گردیده بود گفت: قدرت و توان نظامی سپاه و بسیج خواب را از دشمنان گرفته است.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر در جمع خانواده های کارکنان ناحیه گفت: سپاه در راه حفظ انقلاب اسلامی و ارزشهای آن پیشگام و پیشتاز بوده و حضور نیروهای بسیجی در نبرد با داعش در دفاع از حرم حضرت زینب (س) نمومه بارزی از این دلاوریها و پیشتازی هاست.

سرگرد دشتی اضافه کرد: راه ما راه امام حسین و حضرت ابوالفضل العباس است که تا لحظه آخر ایستادگی کردند و شجاعانه توانستند در برابر دشمنان اسلام پیروز شوند.

وی خاطر نشان کرد: نامگذاری سالروز میلاد امام حسین (ع) به نام پاسدار به این دلیل است که پاسداران آرمانی بزرگ و مقدس دارند و آن حفظ ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

دشتی یادآور شد: بهترین افتخار و ارزش برای پاسداران ایران اسلامی این است که در حفظ ارزشها و آرمانهای نظام و انقلاب کوشیده و ادامه دهنده راه امام حسین (ع) بوده و از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.


ارسال نظرات