فرمانده سپاه خمین از ترویج فرهنگ محرومیت‌زدایی از سوی بسیج خبر داد و گفت: بسیج سازندگی بحث اقتصادمقاومتی را سرلوحه كار خود قرار داده است.
کد خبر: ۸۶۷۴۳۸۳
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، سرهنگ پاسدار علیرضا براتعلی در جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای جهادی ناحیه مقاومت سپاه خمین با اشاره به منویات مقام‌معظم رهبری در بحث اقتصادمقاومتی اظهارداشت: فرمایشات مقام‌معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی تنها راه حل در برابر تهدیدات دشمنان است.

وی افزود: سپاه بحث اقتصاد مقاومتی را در راس برنامه‌های خود قرار داده و برنامه‌ریزی‌های لازم را در شاخه‌های مختلف برنامه‌ریزی و انجام می‌دهد تا بتوانیم در آینده کشور را در مقابل تهدیدات دشمن در جنگ نرم حفظ کنیم.

فرمانده سپاه خمین تصریح کرد: فعالیتهای دامداری، پرورش طیور، پرورش آبزیان، قالی بافی و پرورش زنبور عسل، از برنامه‌های اقتصاد مقاومتی سپاه و بسیج سازندگی نیر محسوب می‌شوند.

سرهنگ پاسدار براتعلی با اشاره به رسالت امروز بسیج گفت: رسالت بسیج حضور فعال و مستمر در امر محرومیت‌زدایی و خدمتگزاری است که به این رسالت از همان ابتدای شکل‌گیری تاکنون اقدامات عمل کرده و اقدامات ارزشمندی در راستای سازندگی و محرومیت‌زدایی نقاط مختلف کشور انجام داده است.

وی افزود: از سال 1379 که براساس تدابیر مقام‌معظم رهبری بسیج سازندگی شکل گرفت و با توجه به تهدیدات جنگ نرم دشمن طرح هجرت تاکنون به عنوان یکی از بهترین راه‌های مقابله با این جنگ شناخته شده که می‌توان با آن جوانان را برای مقابله با حملات نرم دشمنان آماده کنیم.

فرمانده سپاه خمین تصریح کرد: فرمایشات مقام‌معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی تنها راه حل در برابر تهدیدات دشمنان و در راستای تحریم‌های اقتصادی است، در هر کشوری فرصت‌ها و تهدیداتی وجود دارد که باید برای رشد و پیشرفت کشور از آن‌ها استفاده کرد.

سرهنگ پاسدار براتعلی ادامه داد: یکی از دلایل تشکیل بسیج سازندگی این بود که به مردم کمک کند و به تولیدات داخلی متکی

شوند همچنین به دولت برای کارآمدی بیشتر یاری دهد و با انجام پروژه‌های کوچک و زود بازده به اشتغال کشور کمک

شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات