خبرهای داغ:
به گزارش خبرنگار بسیج هندیجان ، صبح روز سه شنبه فرماندار هندیجان به مناسبت گرامیداشت اعیاد شعبانیه وروز پاسدار باجانشین فرماندهی و پرسنل ناحیه سپاه هندیجان در ناحیه سپاه دیدار داشتند.
کد خبر: ۸۶۷۴۳۴۳
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹
سید مهران رفیعی دراین دیدار اظهار کرد:اعیاد شعبانیه و روز پاسدار رابه شما سبزپوشان حریم ولایت تبر یک می گویم و سپاه وبسیج از مدافعان حریم ولایت وانقلاب اسلامی ایران هستند.
وی افزود:در کشور دانشگاه حقیقی سپاه است که امید بخش مستضعفان است.
وی بابیان همکاری با سپاه در امورات شهرستان هندیجان گفت:با برنامه ریزی و مدیریت  فرمانداری وسپاه و بسیج در کنارهم برای  خدمت رسانی به مردم   پیشرفت شهرستان گام های تأثیر گذاری برداشته خواهد شد.
در ادامه گزارش جانشین ناحیه سپاه هندیجان سرگرد پاسدار محمد صالح جمالی ضمن تبریک ولادت امام حسین ع و خیرمقدم برای اولین دیدار فرماندار از یک نهاد انقلابی در شهرستان هندیجان گفت:بسیج وسپاه همواره در کنار مردم بوده و یک نهاد پشتیبانی برای تمام ادارات از جمله فرمانداری است.
وی افزود:با همکاری و تعامل با فرماندار و مجموعه فرمانداری و سایر ادارات شهرستان  در روند برنامه های مقاومتی و محرومیت زدایی خدمات بهتری را شاهد خواهیم بود.  وی بابیان برنامه  بسیج سازندگی در هندیجان گفت:برنامه های متنوعی عمرانی ،خدماتی وفرهنگی در دستور کار داریم که با همکاری فرماندار انجام خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها