علی اشرف خانلری
بیانیه سپاه ناحيه پاكدشت به مناسبت روز پاسدار؛
خبرگزاری بسیج: سپاه ناحيه پاكدشت با تبریک روز پاسدار و جانباز، ضمن تاکید بر اطاعت از فرامین ولی امر مسلمین، با صدور بيانيه اي اعلام كرد: در صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی تا آخرین قطره خون از پای نخواهد نشست.
کد خبر: ۸۶۷۴۲۴۴
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱

 به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومي ناحيه مقاومت بسيج پاكدشت در بخشی از این بیانیه با اشاره به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا امام  خامنه ای (مد ظله العالی)

 آمده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فضل الهی همچنان یک هدیه الهی است و گستره آن فراتر از یک نسل دونسل این کشور است.

سوم شعبان سالروز میلاد سومین امام شیعیان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است که آن امام همام پاسداری از ارزش‌های ناب دین مبین اسلام را سرلوحه خویش قرار داد و برای احیای اسلام راستین قیام کرد.

این روز بزرگ به میمنت ایثار و از خودگذشتگی حضرت ابا عبدالله الحسین "روز پاسدار" نام گرفت تا پیام گرانقدر ایشان تا ابد در یادها و خاطره ها جاويد بماند.

امام خمینی(ره) با این الگوسازی خواستند مسیر حرکت انقلاب اسلامی ایران را برای سبز پوشان و پاسداران ترسیم کنند و سرنوشت مدافعان ولایت و اسلام نیز به سرنوشت عاشورائیان گره‌ خورده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: فلسفه وجودی و رسالت سپاه در نگاه معمار کبیر انقلاب اسلامی و نیز قانون اساسی کشور، پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن در حوزه های مختلف نظامی، فرهنگی، علمی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی و حضور سلحشورانه در عرصه های مختلف انقلاب، نظام و میهن اسلامی است و حافظه تاریخی ملت ایران با قاطعیت گواهی می دهد در طول 37سال اخیر این نهاد انقلابی و مردمی در تحقق مأموریت های خطیر خود لحظه ای درنگ نکرده است.

در این بیانیه با برشماری نقش آفرینی هاي سرنوشت ساز پاسداران در عرصه‌های دفاع از انقلاب و نظام و مقابله تمام عیار و همه جانبه با توطئه ها و سناریوهای ضدانقلابی و ضدایرانی جبهه دشمنان نظام آمده است: حضور هوشمندانه و مستشاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه حمایت از مقاومت اسلامی و کمک به دولتها و ملتهای سوریه و عراق در عرصه مقابله با جنگ های نیابتی و تروریسم تکفیری در این کشورها، نه تنها نقشه شوم دشمنان امت اسلامی را خنثی کرده، بلکه امنیت پایدار و مثال زدنی میهن عزیزمان را از گزند تهدید و خطر پیاده نظام های استکبار و صهیونیسم تضمین کرده است.

این بیانیه خاطر نشان کرده است: امروز اگر استکبار جهانی و صهیونیسم با توسل به رسانه‌های فراگیرشان تلاش می‌کنند با راه‌اندازی پروژه سپاه هراسی، چهره نورانی سپاه را مخدوش سازند، ریشه در کینه دیرینه‌ای دارد که نتوانسته‌اند به مطامع دنیوی و منافع شیطانی خود در تمام حوزه‌ها نائل شوند و خیال می‌کنند با تخریب جایگاه معنوی سپاه می‌توانند به آمال شیطانی خود دست یابند.

اینک سپاه ناحيه پاكدشت ضمن عرض تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه به ‌ویژه میلاد مسعود سیدالشهدا حضرت امام حسین(ع) به تمامی شیعیان به‌ ویژه پاسداران و سبزپوشان انقلاب اسلامی ایران، بار دیگر پیمان می‌بندد که دوشادوش نیروهای مسلح متعهد و دلسوز جمهوری اسلامی ایران در دفاع از مرزهای معنوی و جغرافیایی نظام اسلامی لحظه‌ای غفلت نکرده و در صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی که در رأس آن‌ها ولایت‌فقیه است تا آخرین قطره خون از پای نخواهد نشست و حسرت اجرای دموکراسی دروغین استکبار جهانی را در منطقه خاورمیانه بر دلشان خواهد گذاشت و زمینه را برای ظهور حضرت بقیه الله الاعظم(عج) در رکاب فرماندهی معظم کل قوا فراهم خواهد ساخت.

ناحيه مقاومت بسيج پاكدشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم این شهرستان را گرامی داشته و از مردم شهيد پرور شهرستان پاكدشت می خواهد که همچون گذشته بار ديگر در سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) در مراسم تشييع پیکر مدافع حرم، شهيد محمد رضا مظفري شركت نمايند.

در این بیانیه تاکید شده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با نقش آفرینی های تاریخی خود که تحت منویات و هدایت های ولایت فقیه و مقام عظمای ولایت و رهبری آيت الله خامنه ای امروز علاوه بر اینکه نماد افتخار ملت ایران قلمداد می شود، الگوی الهام بخش و موفق آحاد مجاهدان و پویندگان آزادی، عدالت و حقیقت در جوامع جهانی به ویژه در جغرافیای مقاومت اسلامی منطقه قرار گرفته است و شکی نیست که نقشه ها و ترفندهای استکبار جهانی و جبهه دشمنان انقلاب و نیز طراحان پروژه سپاه هراسی و سپاه ستیزی در برابر این عظمت همچنان ناامید، مأیوس و شکست خورده خواهند بود.

ارسال نظرات