پرویز برون گفت: از آنجایی صنعت خودروسازی از حمایت دولتی برخوردار است، صنعت خودرو در اختیار تاجران و ذی نفعانی است که از جیب مردم هزینه می‎کنند.
کد خبر: ۸۶۷۴۲۱۴
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳

پرویز برون فعال صنعت خودرو در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اینکه آزادسازی قیمت خودروهای دنا و تندر ارزانی به بار می‎آورد یا گرانی اظهار داشت: از آنجایی صنعت خودروسازی از حمایت دولتی برخوردار است و تعرفه گمرکی به جای اینکه فرصت ساز باشد تهدیدات و سوء استفاده فراوانی را مهیا ساخته است لذا گرانی این دو محصول در بازار پیش بینی می‎شود.

وی با بیان اینکه خودروسازان زیان انباشته شده و سود مورد دلخواه را بر خودرو میفزایند افزود: آقایان خودروساز هر نوع زباله ای را به اسم خودرو تولید می‎کنند و مردم مجبور به خرید هستند.

وی گفت: از حرف تا عمل فاصله زیادی وجود دارد و مردم حرف های زیادی از مسوولین شنیده اندمردم مجبور به خرید بی کیفیتی هستند که روز بروز قیمت گران می‎شود.

این فعال صنعت خودروسازی خاطر نشان کرد: تا زمانی که خودرو انحصاری باشد و رقابت کاهش داشته باشد و خودروسازان انگیزه شخصی را به منفعت عمومی ترجیح دهند جز این انتظار نیست.

برون بیان داشت: تحقیقات در زمینه خودرو وجود ندارد یا در سطح حداقلی است، صنعت خودرو در اختیار تاجران و ذی نفعانی است که هزینه تشریفات و اشتباهات فنی و اداری و خسارت متحمله در این راستا را از جیب مردم هزینه می‎کنند.

برون در خاتمه افزود: در صنعت خودروسازی  رقابتی وجود ندارد ورضایت  مشتری در حداقل قرار دارد، باید در زمینه  مشتری مداری خودرویی از سایر کشورها الگوگیری داشته باشیم.

ارسال نظرات