خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاین:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاین گفت: خواص در حالی که دیدند ساختار شکنی به سپاه می شود متاسفانه عکس العملی به این موضوع نشان ندادند که این درد بزرگی است.
کد خبر: ۸۶۷۴۱۷۶
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام مجتبی مرادی در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه قانون اساسی هدف و وظیفه سپاه را مشخص کرده است گفت: تشکیل سپاه یکی از معجزات وکرامات الهی حضرت امام خمینی (ره) بوده است واگر سپاه نبود قطعا اتفاقاتی که بعد از انقلاب در این نظام افتاد شالوده انقلاب را از بین می برد.

وی عنوان کرد: در قانون اساسی آمده است که سپاه حافظ انقلاب و دستاوردهای آن است و برای ما هم انقلاب مهم است و یکی از دستاوردهای انقلاب انتخابات است و مظلومیت سپاه در انتخابات گذشته را باید مد نظر قرار داد.

مرادی ادامه داد: در ایام انتخابات شاهد برخی شعارهای ساختار شکن و اتهاماتی بر علیه سپاه به خصوص در شهرستان قاین بودیم که دل همه را به در آورد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاین افزود: سپاه نیرویی از بطن مردم با اهداف تعیین شده است و در طول این مدت در دستاوردهای مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی ورود داشته است و یقینا اگر در جایی ورودش به صلاح نبود رهبر انقلاب تذکر میداد که نباید ورود پیدا می کرد.

مگر سپاه چه کرده است که مورد اتهام قرار می گیرد؟

حجت الاسلام مرادی با اشاره به وقایع انتخابات 94 گفت: رهبری وظیفه سپاه را در انتخابات روشنگری، بصیرت افزایی و تبیین شاخصه های اسلام و انقلاب عنوان نمود و در ایام انتخابات شاهد برخی شعارهای ساختار شکن و اتهاماتی بودیم. مگر سپاه چه کرده است که مورد اتهام قرار می گیرد؟

وی تصریح کرد: ما تبلیغ علیه یا به نفع کاندیدای خاصی نداشته ایم و نخواهیم داشت ولی متاسفانه در گاهی مواقع مورد هجمه قرار گرفتیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاین اظهارداشت: کسی که در انتخابات براساس اصول و شاخصه های رهبری حرکت می کند مورد تایید ما است اما ورود مصداقی به این موارد ممنوع بوده و ممنوع خواهد بود.

سپاه هیچ گاه ورود مصداقی به انتخابات پیدا نمی کند تنها شاخصه ها را بیان می کند

وی ابراز داشت: هیچ گاه ورود مصداقی به انتخابات پیدا نمی کنیم و اگر نیروهای بازنشسته ما در ستاد شخصی بوده اند یا برای شخصی تبلیغ داشته اند ما هیچ کاری به آنها نداریم چرا که در حال حاضر بازنشسته شده اند و نیروهای شاغل حق تبلیغ برای کاندید خاص نداشته اند و قطعا اگر مواردی هم گزارش شده بلافاصله تذکرات لازم داده شده است.

مرادی افزود: اینکه برخی از سخنرانان شاخصه ها را می گویند و عده ای برداشت هایی دارند به ما کاری ندارد آنها بر اساس شاخصه های مطرح شده انتخاب می کنند و وظیفه ما فقط بصیرت افزایی است.

وی یادآور شد: در انتخابات مجلس شورای اسلامی کسانی این جریان را آغاز کردند که در 4سال پیش مدعی بودند که سپاه حامی فلان شخص بود و همین افراد باز امروز بر علیه سپاه موضع گرفته اند و کسانی که وام دار سپاه هستند؛ شروع کننده این برنامه ها بودند؛ این جای تاسف دارد.

این مقام مسئول در بسیج سپاه قاینات ادامه داد: کسانی این حرف ها را زدند که بیشترین حمایت ها و امکانات اداری مختلف را داشتند و در جهت تبلیغ کار کردند، تمام امکانات و ظرفیت های سازمانی در انتخابات به کار گرفته شد و کسی حرفی نزد.

وی تصریح کرد: مردم هم متوجه بودند که در روزهای انتخابات کارهایی در روستاها شروع شده است و این بازی با شعور مردم است و این واقعا ظلم بزرگی است ، افتتاح برخی پروژه ها با شعور مردم بازی کردند و غیره که مصلحت نیست گفته شود.

مرادی تاکید کرد: باید افکار عمومی در این زمینه ها روشن شود که به سپاه حاشیه هایی نسبت داده می شود کما اینکه رویکرد سپاه مشخص است و در انتخابات 96 قطعا مقتدر تر کار خواهیم کرد و این حاشیه ها ما را عقب نمی کشاند.

وی با اشاره به جریانات بعد از انتخابات در شهرستان قاین گفت: درد بزرگتر این است که کسانی در مسجد جامع بعد از انتخابات شعار ساختار شکنی می دهند که مسئولین اجرایی ادارات هستند و این ها می خواهند برای انقلاب کار کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاین افزود: از طرفی کسانی که می گویند سپاه دخالت کرده است بدانند که سپاه فقط بصیرت افزایی براساس شاخصه های رهبری داشته است و آنها که این اتهام را به سپاه داشته اند خود چه کرده اند؟

سکوت خواص در برابر ساختار شکنان به سپاه در انتخابات درد بزرگی است

وی تصریح کرد: درد بدتر این است که بعد از این اتفاقات در برخی جاها که خواص باید عکس العمل نشان می دادند وارد نشدند درحالی که دیدند ساختار شکنی می شود و در این اتفاقات شخص برای ما مهم نبود بلکه ساختار شکنی بسیار مهم بود که متاسفانه عکس العملی به این موضوع نشان داده نشد و در این زمینه هم افکار عمومی باید روشن شود.

حجت الاسلام مرادی گفت: امروز برای سپاه مهم این است که انقلاب حفظ شود و مهم این است که نماینده ای به مجلس فرستاده شود که استکبار ستیز باشد و اگر کاری هم نکند چیزی را از دست ندهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها