مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: بعضی از مسئولین نسبت به رهبری ادب را رعایت نمی کنند و برخلف صحبت های ایشان حرف میزنند.
کد خبر: ۸۶۷۴۱۵۳
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، صبح امروز حجت الاسلام موسی پولادی درنشست مصون سازی فرهنگی که به همت روابط عمومی و تبلیغات سپاه خاتم الانبیاء شهرستان عسلویه برگزار شد در جمع بسیجیان و پاسداران گفت: بعضی از مسئولین نظام ادب را در برابر امام مسلمین جهان رعایت نمی کنند.

وی گفت: بایدبا توجه به منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری نسبت به نزدیک کردن مذاهب قدم برداشته و به اهداف انقلاب اسلامی برسیم.
پولادی افزود: مسئولین و مردم باید ادب را از حضرت ابوالفضل(ع) در برابر امام خود حضرت امام حسین(ع) که امروز در میلاد آن امام بزرگوار هستیم یاد بگیرند.


وی با تاکيد بر اينکه شکل گيري نظام مقدس جمهوري اسلامي و پيروزي انقلاب به واسطه همدلی و وحدت تمامي مردم ايران و رهبری حکیمانه حضرت امام خامنه ای محقق شده است، افزود: اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره به واسطه رهبری حکیمانه و هوشیارانه امام خامنه ای بوده است.

وی گفت: تمامي تلاش دشمنان در جهت سلب اين قدرت بي پايان نظام و انقلاب و جدا سازي مردم از نظام و اختلاف افکنی میان مسئولین و رهبری معظم هستند.

پولادی بر لزوم بصيرت و آگاهي مردم و مسئولين در مقابل توطئه هاي دشمنان تاکيد کرد و افزود: همدلی و همزبانی و بصیرت در بین مسئولین باید وجود داشته باشد واین امر باعث پیشرفت کشور می شود.

ارسال نظرات