خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی حوزه بسیج دانشجویی بشرویه خبر داد
مسئول بسیج سازندگی حوزه بسیج دانشجویی بشرویه گفت: ثبت نام از جهادگران دانشجوی بسیجی (برادران و خواهران) در شهرستان بشرویه آغاز شده و تا پایان خرداد ماه ادامه دارد.
کد خبر: ۸۶۷۴۱۴۴
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷

محسن صارمی مسئول بسیج سازندگی حوزه بسیج دانشجویی بشرویه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی اظهار کرد: می‌توان در یک کلمه گفت که مهم‌ترین هدف برگزاری اردوهای جهادی، سازندگی است. اما این عبارت توضیح دارد؛ همان‌گونه که خود جهاد توضیح دارد. آغاز این سازندگی، ساختن خود می‌باشد.

وی با بیان اینکه اولین هدف اردوی جهادی خود سازی است عنوان کرد: همان‌طور که برترین جهاد‌ها جهاد اکبر در معرکه نفس است. این گذر از خود و اجابت حق بزرگ‌ترین و مقدس‌ترین غنیمتی است که از این سفر برای آدمی می‌ماند.

مسئول بسیج سازندگی حوزه بسیج دانشجویی بشرویه افزود: در طی این سفر، تذکر و همیاری به یکدیگر در پیمودن پلکان رشد و کمک به سایرین برای ساختن فضای فرهنگی و مذهبی محیط نیز حاصل می‌آید.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از اهداف جهادی نیز سازندگی، عمرانی، فرهنگی، علمی و بهداشتی در منطقه است، گفت: در کنار این مزایا، رسالتی بر دوش جهادگران است و آن توسعه فرهنگ محرومیت زدایی در بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم منطقه است.

صارمی یادآور شد: در اردوی جهادی، دانشجویان با وضعیت زندگی یک منطقه محروم کشور در ابعاد مختلف فرهنگی، اعتقادی، معیشتی و بهداشتی و … آشنا شده و از طریق تلاش مخلصانه برای سازندگی در آن منطقه در آن ابعاد، می کوشند که خود را ساخته و رضوان الهی را کسب کنند.

وی اظهار کرد: ثبت نام از جهادگران دانشجوی بسیجی (برادران و خواهران) در شهرستان بشرویه آغاز شده و تا پایان خرداد ماه ادامه دارد.

مسئول بسیج سازندگی حوزه بسیج دانشجویی بشرویه افزود: جوانان و بزرگواران شهرستان بشرویه که در دانشگاه های سراسر کشور تحصیل می کنند می توانند جهت ثبت نام و حضور آمادگی خود را اعلام نموده و با شماره تلفن 05632771380 حوزه بسیج دانشجویی تماس حاصل نمایند و پیشنهادات و انتقادات را از طریق همین شماره می توانند درمیان بگذارند.

انتهای پیام/16

ارسال نظرات
پر بیننده ها