جانشین سپاه بیت المقدس کردستان در مراسم روز پاسدار

پاسداری یک فرهنگ است/روحیه جهادی و انقلابی مسئولین راه حل رفع مشکلات مردم

سردار فلاح، با بیان اینکه پاسداری یک فرهنگ است گفت: امروز هر کس در هر مقام و لباسی که از انقلاب و دستاوردهای نظام دفاع می کند پاسدار اسلام و انقلاب است.
کد خبر: ۸۶۷۴۰۸۰
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار حمزه فلاح، جانشین فرماندهی سپاه بیت المقدس استان کردستان،شامگاه گذشته در مراسم گرامیداشت سوم شعبان، سالروز خجسته میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار که با حضور، فرماندهان نظامی و انتظامی، فرماندار، امام جمعه، مسئولین محلی و اقشار مختلف مردم بانه در حسینیه خاتم الانبیای این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت:انقلاب اسلامی با حمایت مردم و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری توانسته پس از گذشت بیش از سه دهه از عمرش علی رغم تمام فتنه های دشمنان همچنان با قدرت و توان به مسیر خود ادامه دهد.

وی با بیان اینکه مردم در پیروزی و تداوم این انقلاب اصلی ترین نقش را داشته و دارند افزود: مردم بصیر و آگاه ایران از اول انقلاب تا کنون با همان روحیه انقلابی و جهادی که دارند با جان و دل از انقلابخودو آرمان های آن دفاع کرده اند.


جانشین سپاه بیت المقدس استان کردستان، خاطرنشان کرد، امروز دشمن با بغض و کینه دیرینه ای که نسبت به مردم مسلمان و انقلابی ایران دارد ، با استفاده از تمام ابزارهای فشار، مشکلاتی در حوزه های مختلف، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی بوجود آورده که راه برون رفت از این مشکلات، داشتن روحیه جهادی و انقلابی است.

سردار فلاح، با بیان اینکه پاسداری یک فرهنگ است گفت: امروز هر کس در هر مقام و لباسی که از انقلاب و دستاوردهای نظام دفاع می کند پاسدار اسلام و انقلاب است و بایستی تلاش کنیم تا که این فرهنگ در جامعه همه گیر شود.

وی اظهار داشت: اگر مدیران و مسئولین کشور، روحیه جهادی و انقلابی داشته باشند و با همن روحیه با مسائل و مشکلاتی که مردم و جامعه امروز ما را مورد تهدید قرار داده برخورد کنند می توانند جامعه را ساخته و مشکلات مردم را در حوزه اقتصاد، فرهنگ و سایر عرصه ها برطرف کنند.

جانشین سپاه بیت المقدس استان کردستان با اشاره به هجمه همه جانبه دشمن افزود: امروز دشمن همین روحیه و فرهنگ پاسداری را مورد هدف قرار داده و به روش های مختلف درصدد نابود کردن و کم رنگ کردن این فرهنگ در جامعه و بین اقشار مختلف مردم است .


سردار فلاح همچنین،پاسداری از اسلام را یک مرام برگرفته از اسلام و قرآن عنوان کرد و گفت: امروز پاسدار واقعی به شخصی می توان گفت که علی رغم تمام مشکلات و موانع موجود، در راه عمران و آبادانی این کشور تلاش کند و تهدیدات دشمن را بشناسد.

ارسال نظرات