حمید
جشن میلاد امام حسین(ع) در سپاه استان ایلام/
امام جمعه ایلام گفت: جناح های سیاسی داخلی و خارجی اگر علیه سپاه لجن پراکنی می کنند و بر علیه این نهاد مقدس موضع گیری می کند برای این است که سپاه توانسته حماسه های زیادی برای این انقلاب انجام داده است.
کد خبر: ۸۶۷۴۰۶۶
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی امام جمعه استان ایلام در جشن میلاد امام حسین و روز پاسدار در جمع کارکنان سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام اظهار کرد: یک بشر در یادگیری آموزه های اسلام می تواند شجاعت، ظلم ستیزی و ایمان را نشان دهد و به دنبال کمالات آن شخصیت فردی امام حسین(ع) مطرح تر شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی بیان کرد: پیامبر (ص) برای امام حسین(ع) احترام خاصی قائل بود و در هنگام سلام کردن به استقبال او می رفتند و میگفت امام حسین(ع) کشتی نجات و زینت اسلام است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام تصریح کرد: مدال افتخار پاسداران این است که روز میلاد امام حسین(ع) را به عنوان روز پاسدار برگزیدند چون پاسداران پاکترین و بهترین افراد برای دفاع از اسلام هستند و امام حسین(ع) برای دفاع از اسلام در برابر تفسیر های غلط ایستاد و جان خود و فرزندانش را در طبق اخلاص گذاشت.

حجت الاسلام و المسلمین لطفی اذعان کرد: امروز جهان اسلام پیام ها را از امام و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) می گیرد نه از داعش و گروهک های ترویست که جنایت های هولناکی را با نام اسلام انجام می دهند.

وی افزود: پوتین رئیس جمهور کشور قدرتمند روسیه با ورود به ایران با تقدیم قرآن کریم به مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به جهانیان نشان داد که اسلام ناب و واقعی را در کشور ایران پیدا کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان ایلام تاکید کرد: جناح های سیاسی داخلی و خارجی اگر علیه سپاه لجن پراکنی می کنند و بر علیه این نهاد مقدس موضع گیری می کند برای این است که سپاه توانسته حماسه های زیادی برای این انقلاب انجام داده است.

وی ادامه داد: در گذشته با جنگ تحمیلی و مقابله با منافقین با تقدیم کردن جان خود و به مقام شهادت رسیدند انقلاب اسلامی را از حوادث گوناگون نجات دادند.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه سپاه با تشکیل بسیج سازندگی و مدیریت جهادگران نقش مهمی در جامعه ایفا کردند؛ افزود: متاسفانه دولت در عرصه اقتصادی گرایش و تفکر های غربی دارند و اگر از فرهنگ غنی بسیجی در عرصه اقتصاد استفاده می کردند شاه این همه چالش نبودیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام تصریح کرد: دشمن در مسائل دفاعی هر وقت موضع گیری کردند رهبر جمهوری اسلامی یا فرماندهان ارشد سپاه پاسخ محکمی به آنها داده است.

امام جمعه ایلام افزود: اگر در مسائل اقتصادی همچون سردار سلامی که دشمن را تهدید به بستن تنگه هرمز کرد دشمن را به عقب می کشیدیم، هیچ وقت مذاکرات به برجام ختم نمی شد.

وی با بیان اینکه اصلاح طلبان همیشه در برابر دشمن با ملایمت رفتار کردند؛ عنوان کرد: سکان کشور هر وقت به دست اصلاح طلبان افتاده شاهد زوال اقتصادی و سقوط قیمت نفت و امتیاز های متعدد بودیم.

وی در آخر با یاد از شهداء خصوصا شهدای مدافع حرم و شهدای اخیر مازنی در خان طومان سوریه؛ گفت: امنیت نسبی امروز در سوریه، عراق و لبنان را مدیون پاسداران انقلاب و شهدای مدافع حرم هستیم.


ارسال نظرات