فرمانده سابق ناوتیپ حضرت امیرالمؤمنین(ع) استان بوشهر:
فرمانده سابق ناوتیپ حضرت امیرالمؤمنین(ع) استان بوشهر گفت: امروزه پاسداران مدافع حرم هستند و خود را وقف اسلام، انقلاب، شهدا و آرمان‌های امام و مقام معظم رهبری کرده‌اند.
کد خبر: ۸۶۷۴۰۲۹
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷


 



به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر؛ محمد صابر صبح امروز در جشن میلاد امام حسین(ع) در آبدان اظهار داشت: امام حسین(ع) در جهت برقراری امربه معروف و نهی از منکر قیام کردند و قیامی که خون‌بهای آن بر نیزه رفتن سر آن حضرت و اسیری خواهرش زینب و پاره‌پاره شدن برادرش حضرت ابوالفضل(ع) و قطعه‌قطعه شدن نوجوانش علی‌اکبر(ع) بود.

صابر در ادامه یادآور شد: امروز ما گوش به‌فرمان حسین زمان خود هستیم و با قاطعیت مجری آرمان‌های امام و شهدا هستیم و شهدا از همه ما و از همه مسؤولان می‌خواهند که بگوییم برای انقلاب چه کرده‌ایم و ما نیز از مسؤولان و می‌خواهیم اعلام کنند بعد از انقلاب چه کرده‌اید و چه می‌خواهید بکنید و باید خواسته‌های خود را از مسؤولان در این محدوده بخواهیم تا از خواسته‌های شخصی دوری کنند.

 فرمانده سابق ناوتیپ حضرت امیرالمؤمنین(ع) استان بوشهر تصریح کرد: امروزه پاسداران مدافع حرم هستند و خود را وقف اسلام، انقلاب و شهدا و آرمان‌های امام و مقام معظم رهبری کرده‌اند.

در این مراسم ابوذر حسین‌پور یکی از مداحان جوان با مولودی‌خوانی حال و هوای خاصی به مراسم بخشید.

همچنین در پایان مراسم با  حضور امام‌جمعه، رئیس شورای اسلامی، شهردار و فرمانده حوزه بسیج آبدان از پاسداران و بسیجیان پایگاه مقاومت حضرت سیدالشهدا تجلیل شد.

ارسال نظرات