معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتی گفت: در مراسم سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ۸۰۰ نفر از این شهرستان عازم مرقد این امام بزرگوار خواهند شد.
کد خبر: ۸۶۷۴۰۲۶
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳



به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتی، محمد حسینی ظهر دوشنبه در جلسه ستاد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) شهرستان دشتی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: این تعداد عزیزان با ۱۵ دستگاه اتوبوس در مراسم ۱۴ خرداد شرکت خواهند کرد.

وی افزود: تامین هزینه های وسیله نقلیه در سطح استان همواره یکی از دغدغه های اصلی بوده که این امر مهم در چند سال اخیر با عنایت ویژه استاندار مرتفع گردید.

حسینی با بیان اینکه از تلاش ها و تعامل ارزنده ادارات شهرستان در سال گذشته در خصوص اعزام کاروان ها به مرقد امام خمینی (ره) تقدیر می شود، تصریح کرد: همه ادارات شهرستان در اعزام کاروان ها با سپاه امام رضا(ع) همکاری و از هیچ تلاشی دریغ نورزند.

وی بر ضرورت فراهم کردن زمینه اعزام جوانان در این مراسم عظیم فرهنگی تاکید کرد و ادامه داد: این بهترین فرصت است که جوانان را با سیره و منش  امام خمینی(ره) آشنا کنیم.

حسینی با اشاره به اینکه باید ترویج آثار حضرت امام خمینی(ره) در نسل جوان نهادینه شود، گفت: ادارات در برنامه های ۱۴ خرداد در شهرستان و بخش های تابعه مشارکت فعال داشته باشند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی نیز از حمایت های استاندار بوشهر و مسئولین شهرستان تقدیر کرد و گفت: کاروان ها از ۱۲ خرداد حرکت می کنند که در مسیر اماکن مذهبی را زیارت خواهند کرد.

سرهنگ پاسدار علی غضنفری افزود: ادارات شهرستان همچون گذشته در اعزام این کاروان ها همکاری داشته باشند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها