امام جمعه شهر خورموج در دیدار با کارکنان ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) شهرستان دشتی: وظیفه مربیان عقیدتی سیاسی سپاه وبسیج ترویج روحیه انقلابی گری و جهاد گری است زیرا برای تحقق شعار سال این دو خصیصه باید در جوانان تقویت شود.
کد خبر: ۸۶۷۴۰۱۹
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات ؛ همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در سپاه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و کارکنان ناحیه امام رضا(ع) شهرستان دشتی با امام جمعه شهر خورموج استان بوشهر دیدارکرد.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین مصلح امام جمعه شهر خورموج گفت: وظیفه مربیان عقیدتی سیاسی ترویج انقلابی گری و جهاد گری است زیرا برای تحقق شعار سال این دو خصیصه باید در جوانان تقویت شود.

امام جمعه شهر خورموج در ادامه افزود: باید در جوانان معنویت، ولایت مداری و بصیرت را تقویت کرد تا بتوانند بار سنگین انقلاب را به دوش بکشند.

حجت الاسلام والمسلمین مصلح تصریح کرد: سبک زندگی بسیاری از دانشمندان و عالمان از جمله شهید مطهری می تواند الگوی خوبی برای انسانهای آزاده باشد.

مصلح خاطر نشان کرد: در این هفته برنامه هایی در نظرگرفته شده است که می توان به برخی از آنها، غباروبی مزار شهداء،تجلیل از مربیان و هادیان سیاسی،دیدار با خانواده معظم شهداء و....اشاره نمود.

در ادامه حجت الاسلام ابوذر شاد نماینده ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و تشریح برنامه های این هفته گفت: درهویت بخشی ازانسان ها مباحث بسیاری دخیل هستند از جمله خانواده،جامعه،و... اما نقش مربی و معلم بسیار برجسته تر است.

ابوذرشاد در ادامه تصریح کرد: معلم با درس و شخصیت خود می تواندروی دانش آموزان تاثیر بگذارد.

وی در پایان افزود پیامبر اکرم (ص) با محبت توانست مردم جاهل زمان خود را مجذوب اخلاق و بزرگواری خود نماید.

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات