معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:

ثمره فرهنگ مقاومتی، اقتصاد مقاومتی است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: ثمره فرهنگ مقاومتی، اقتصاد مقاومتی خواهد بود و ما باید در جهت تحقق جامعه و تمدن اسلامی تلاش کرده و حتی از خود هزینه کنیم.
کد خبر: ۸۶۷۳۹۶۸
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۹




به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سهراب انبارکی معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، صبح امروز در نشست مجمع رهروان امربه‌معروف و نهی از منکر استان بوشهر، گفت: بهترین و سخت‌ترین اعمال، امربه‌معروف و نهی از منکر است و این مهم، تنها با رفتارهای درست و هوشمندانه باید انجام شود و حتماً باید خروجی داشته باشد.

وی افزود: ثمره فرهنگ مقاومتی، اقتصاد مقاومتی خواهد بود و ما باید در جهت تحقق جامعه و تمدن اسلامی تلاش کرده و حتی از خود هزینه کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام صادق(ع) اظهار داشت: عامل اصلی بدحجابی، ضعف فرهنگی است و ما باید فرهنگ اسلامی را در جامعه نهادینه کنیم.

انبارکی تأکید کرد: خودفروشی یک منکر اساسی در جامعه‌ی ما شده است و ریشه‌ی آن، صد در صد به فقر برمی‌گردد.

وی خاطرنشان کرد: باید این مسئله را در جامعه فرهنگ‌سازی کنیم که حجاب، تنها تعلق به جمهوری اسلامی و دین مبین اسلام ندارد، بلکه قبل از اسلام هم حجاب وجود داشته است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام صادق(ع) گفت: در مسئله‌ی مهم امربه‌معروف و نهی از منکر، باید کار را حساب‌شده انجام دهیم تا به سرانجامی که می‌خواهیم برسیم.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار