خبرهای داغ:
فرمانده گروه 22 توپخانه ارتش شهرضا گفت: جانبازان گنجینه اسرار، اقتدار، پایمردی و جانفشانی هستند، جانبازانی که برای دفاع از اسلام و انقلاب بخشی از اعضای مطهر خود را تقدیم خدا و انقلاب کردند.
کد خبر: ۸۶۷۳۹۵۲
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰

جانبازان گنجینه اسرار، اقتدار، پایمردی و جانفشانی هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از شهرضا، سرتیپ دوم محمد رسول همتی صبح امروز در مراسم تجلیل از از جانبازان عقیدتی سیاسی گروه 22 توپخانه شهرضا، با تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز، اظهار داشت: با وجود شما سربازان مقتدر کشور عزیزمان ایران، دشمن حتی فکر تعرض را به این خاک مقدس در سر نمی پروراند چون می‌داند در خط ولایت حرکت می‌کنید و در جهتدفاع و اعتلای سرزمین‌تان جان خود را تقدیم می‌کنید.

وی با بیان اینکه جانباران از جمله اقشاری هستند که در طول تاریخ انقلاب، خدمات زیادی را به کشور، مردم و نظام اسلامی ارائه داده‌اند، افزود: دفاع مقدس روزهایی است که جان‌ها فدای اسلام شدند و با خون شهیدان درخت این انقلاب تنومند شد.

فرمانده گروه 22 توپخانه ارتش شهرضا بیان کرد: جانبازان گنجینه اسرار، اقتدار، پایمردی و جانفشانی هستند، جانبازانی که برای دفاع از اسلام و انقلاب بخشی از اعضای مطهر خود را تقدیم خدا و انقلاب کردند.

وی تصریح کرد: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب، اجر جانبازان از شهدا بیشتر است زیرا هم عضو شهیدی دارند و هم زنده هستند و رنج دوران را می‌کشند، پس اجر گذاشتن به این اسطوره‌های ایثار و شهادت واجب و لازم است.

سرتیپ دوم همتی افزود: جانبازان، با به خطر انداختن جان خود برای دفاع از اسلام و انقلاب وارد صحنه شدند و در این مسیر از هیچ تلاشی کوتاهی نکردند.

وی با تأکید بر اینکه امروز اقتدار، عزت و سربلندی میهن اسلامی مدیون ایثار، از خودگذشتگی و رشادت‌های جانبازان است، اظهار داشت: جانبازی مدال افتخاری است که هر کسی لیاقت کسب آن را ندارد و داشتن این مدال باعث سربلندی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها