افشای «چهره حقیقی آل سعود» در شبکه مستند

به گفته مدیر تأمین و پخش شبکه مستند، «چهره حقیقی آل سعود» واقعیت ها درباره حکومت رو به زوال پادشاهان سعودی را افشا می کند.
کد خبر: ۸۶۷۳۸۵۵
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، مختار هوشنگی مدیر تأمین و پخش شبکه مستند درباره مستند «چهره حقیقی آل سعود» توضیح داد: این مستند گزارشی مخفی از اوضاع داخلی کشور عربستان است و به بحران در پادشاهی، فقر و اعتراضات مردمی برای تغییر می پردازد.

وی افزود: در این مستند تصاویری از فعالان شبکه های اجتماعی داخلی کشور عربستان که اکثراً جوان هستند، پخش و داستان مردان و زنانی که می کوشند تا در عربستان تغییراتی ایجاد کنند، روایت می شود.

مدیر تأمین شبکه مستند یادآور شد: در این فیلم ماجرای دستگیری و ادعاهای ناروا به وبلاگ نویس معترضی که اطلاعاتی درباره اعضای سلطنتی افشا کرده روایت می شود و از اعدام های گسترده برای سرکوب اعتراضات مردمی، تطمیع معترضان با وام و واگذاری خانه و مسکن، اعدام یکی از روحانیون شیعه شیخ نمر باقر النمر که باعث تشدید اعتراضات در این کشور شده و... صحبت به میان می آید.

وی در پایان اعلام کرد: نشانه های رو به زوال بودن حکومت پادشاهان سعودی در این مستند به خوبی عیان شده است و ترس آشکاری که از وقایع رخ داده در منطقه غرب آسیا، آنها را صرفا به سرکوب و تطمیع بیشتر معترضان و مردم وادار کرده، در «چهره حقیقی آل سعود» به نمایش درمی آید.

«چهره حقیقی آل سعود» سه شنبه 21 اردیبهشت ساعت 22 از شبکه مستند سیما روی آنتن می رود و چهارشنبه 22 اردیبهشت ساعت 15 بازپخش می شود.

ارسال نظرات