خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان فارس از اعلام آمادگی شهرداری شیراز برای واگذاری زمین به خراسان رضوی و احداث زائرسرای ارزان‌قیمت در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۳۸۳۵
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۰

آیت‌الله اسدالله ایمانی در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث زائرسرای ارزان‌قیمت استان‌های بوشهر و فارس در مشهد، اظهار کرد: بسیار خوشحالم از این که امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی احداث دو زائرسرای ارزان‌ قیمت در جوار بارگاه منور و ملکوتی امام رضا(ع) هستیم.

وی افزود: از عنایات و توجهات مقام معظم رهبری نسبت به زائران حرم مطهر رضوی و دستوری که صادر فرمودند تا برای اقشار متوسط و کم‌درآمد زائرسرای ارزان‌قیمت احداث شود، سپاسگزارم.

نماینده ولی‌فقیه در فارس تصریح کرد: خوشبختانه مقدمات لازم برای احداث زائرسرای ارزان‌قیمت استان فارس در مشهد مقدس فراهم شده است و از این نظر مشکلی وجود ندارد.

آیت‌الله ایمانی با بیان اینکه پیمانکار پروژه مشخص شده است، گفت: اعتبارات لازم برای آغاز عملیات اجرایی احداث زائرسرای ارزان‌قیمت استان فارس تأمین شده است و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.

وی با تقدیر از عنایات ویژه نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: بنده معتقدم این پروژه‌ها قطعاً خیرات و برکات فراوانی خواهد داشت.

امام‌جمعه شیراز گفت: شهردار شیراز برای واگذاری زمین به خراسان رضوی و احداث زائرسرای ارزان‌قیمت در این شهر اعلام آمادگی کرده است که امیدواریم با اجرایی شدن این موضوع شاهد حضور زائران در حرم مطهر احمد ابن موسی (ع) باشیم.

آیت‌الله ایمانی خاطرنشان کرد: اقدام شهرداری مشهد و شورای اسلامی شهر مشهد در واگذاری زمین رایگان برای احداث زائرسرای ارزان‌‌قیمت استانی بسیار پسندیده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها