خبرهای داغ:
معاون پژوهشی دانشکده علوم جتماعی دانشگاه شیراز خبر داد
معاون پژوهشی دانشکده علوم تربیتی و اجتماعی دانشگاه شیراز گفت: نخستین همایش ملی نقش و جایگاه مادر 28 و 29 شهریور در شیراز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۷۳۸۳۲
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۷

فرهاد خرمایی اظهار داشت: این همایش دو سالانه با همکاری بنیاد مادر ترتیب خواهد یافت.

وی افزود: همایش نقش و جایگاه مادر یکی از همایش‌های کلیدی است که سال جاری در شیراز برگزار می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: محورهای این همایش شامل سلامت مادر، آموزش و توانمند‌سازی مادران، تصویر مادر در ادبیات و هنر، رابطه مادر و فرزند، مادر در نظام حقوقی ایران و جهان، جایگاه مادر در اسلام و انقلاب، نقش مادران شاهد و ایثارگر و نیز «مادری و چالش‌های آن در عصر فن‌آوری ارتباطات و اطلاعات» خواهد بود.

وی اضافه کرد: در حاشیه همایش، کارگاه‌های آموزشی با حضور مشاوران و مددکاران اجتماعی  برای توانمند‌سازی و ترویج مهارت‌های زندگی در مادران دایر خواهد شد.

خرمایی تصریح کرد: قرار است دبیرخانه دائمی این همایش ملی در دانشگاه شیراز مستقر و در آینده نیز به صورت بین‌المللی برگزار شود.

معاون پژوهشی دانشکده علوم تربیتی دانشگاه شیراز با بیان این که فراخوان ارسال مقالات برای این همایش اعلام شده، گفت: کتاب مجموعه مقالات این همایش هفتم مهر ماه امسال در سالن همایش صدا و سیمای فارس در شیراز رونمایی خواهد شد.

خرمایی در ادامه با اشاره به همکاری دانشکده علوم تربیتی و اجتماعی دانشگاه شیراز در برگزاری این همایش یادآور شد: بنیانگذار بنیاد مادر قول مساعد داده است که به زودی مقدمات تاسیس موزه مادر در دانشگاه شیراز را فراهم سازد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها