مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خاتم:
پاسداری میراث بزرگ انبیای الهی و ائمه(ع) در مسیر اگاهی بخشی و بصیرت افزایی جوامع انسانی، ظرفیت سازی جهت اعطلای کلمه حق و رشد انسانی با محوریت ولایت حقه و انسان کامل است .
کد خبر: ۸۶۷۳۸۲۵
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، به مناسبت ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار طی مراسمی حجه الاسلام والمسلمین علی شیخ زاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خاتم فرا رسیدن این روز را به پرسنل این ناحیه تبریک گفت .

حجه الاسلام والمسلمین شیخ زاده در جمع پرسنل ناحیه خاتم حضرت امام حسین (ع) را طلیعه دار پاسداری از ارزش ها ، آرمان ها و اهداف نظام اسلامی به عنوان الگوی تمام عیار برای همه افرادی که دغدغه حفظ ارزش های ناب را دارند اجازه زندگی کردن به انها را نمی دهد و هر لحظه دنبال انقلاب درونی خود بر خود واجب می دانند دستاوردهایانقلاب را مصون سازی و به روز رسانی کنند . انسان هایی که با تمسک به سید الشهدا حتی گرانبها ترین دارایی خود که جان ناقابل آنان است را در دست گرفته و از کیان اسلام در هر کجای عالم که باشد دفاع می کنند .

وی در ادامه پاسداری را میراث بزرگ انبیای الهی و ائمه(ع) در مسیر اگاهی بخشی و بصیرت افزایی جوامع انسانی ، ظرفیت سازی جهت اعطلای کلمه حق و رشد انسانی با محوریت ولایت حقه و انسان کامل دانست و خاطر نشان کرد : پاسدار مرد میدان کارزار است و بیمی از فدا کردن جان خود در راه حق و حقیقت ندارد و هر کجای عالم که ولی خدا مصلحت بداند حاضر می گردد تا آسیبی به اهداف مقدس انبیای الهی وارد نگردد .

حضور پاسداران گرامی در عرصه های جنگ نرم و میدان های جنگ سخت شاهدی بر جان بر کف بودن این لشکر بی ادعای امام عصر ( عج ) می باشد .

باشد که امام عصر ( عج ) از ما راضی و خشنود باشد و مهر تائیدی بر فعالیت سربازان نظام اسلامی بزند .

ارسال نظرات