فرمانده سپاه امام علی (ع) تنگستان گفت: پاسداران انقلاب اسلامی شاگردان مکتب امام حسین (ع) هستند که با حرکت بر گرفته از فرهنگ انقلابی و عاشورایی آن امام همام مسیر عزت و اقتدار را پیش گرفته اند.
کد خبر: ۸۶۷۳۸۱۳
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان؛ محمد علی ملاکی در جمع خبرنگاران و در آستانه سالروز میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار گفات: پاسداران حماسه سازان عرصه های سخت انقلاب و نماد ایستادگی عزت مندانه در مقابل دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب هستند که با اتکا بر مولفه مهم مقاومت درس حریت و آزادگی را به درستی در مکتب سالار شهیدان آموخته اند.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران ادامه دهنده راه امام حسین(ع) است و به همین دلیل روز ولادت این امام بزرگوار برای تبیین ارزش و اهمیت و تقدیر از تلاش‌های این نهاد مقدس در عرصه‌های مختلف نظامی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی به نام روز پاسدار نام‌گذاری شده است.

ملاکی گفت: پاسداران انقلاب اسلامي در ايران با تأسّي به شجاعت، مردانگي، استواري، ايمان و فضايل اخلاقي امام حسين(ع)، در راه حفظ آرمان‏هاي والاي اسلام و انقلاب اسلامي و نيز حراست از تماميّت ارضي جمهوري اسلامي، صحنه‏هايي فراموش نشدني و حماسه‏هايي باشكوه آفريدند و خود، سرمشق جوانانِ مؤمن و آزاديخواه جهان شدند.
وی روز پاسدار را روز پاسداشت ارزش‌های جوان مردانی دانست که با الگو قرار دادن امام مظلوم خود در راه حفظ ارزش‌های اسلامی تلاش کردند.
ملاکی گفت: در دورانی که کشور اسلامی‌مان در تهاجم دشمنان قرار گرفته بود این پاسداران ارزشمند بودند که نگذاشتند ایران همیشه سرافراز در دام استعمار بیفتد.
وی تاکید کرد: پاسداران دوران دفاع مقدس، مخلصانه از جان خود گذشتند تا حسینی شوند و با جهاد عاشورایی، حکومت و وطن خویش را سرافراز سازند.

فرمانده سپاه تنگستان گفت: سپاه از ابتدای تشکیل؛ چه در دوران دفاع مقدس و چه در حال حاضر، از نوآوری غافل نبوده و با ایده‌های اثرگذار خود با طراحی برنامه‌های جدید و پیچیده در مبارزه با دشمن و به دست آوردن دانش نظامی پیشرفته، ساخت تسلیحات نظامی دفاعی کم نظیر در جهان، چشم جهانیان را خیره و تخم یاس را در دل دشمنان کاشته است.

ارسال نظرات