خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه شوط:

اقتصاد مقاومتی موجب تحکیم پایه های نظام است/دولت زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی را فراهم کند

فرمانده ناحیه شوط گفت: استفاده از سلاح پویای اقتصاد مقاومتی، موجب تقویت حاکمیت نظام اسلامی در مقابل هجوم بیگانه است.
کد خبر: ۸۶۷۳۸۱۲
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ رضوی در این نشستی با کارکنان این سپاه گفت: اقتصاد یکی از نیازها و ضرورت های زندگی انسانها می باشد و در اسلام نیز به آن توجه ویژه ای شده است.

فرمانده ناحیه شوط با بیان این نکته که سلاح پویایی اقتصاد حاکمیت نظام اسلامی در رابطه با بیگانه را تقویت و دولت اسلامی را حفظ می نماید، افزود: چون روابط سیاسی و اقتصادی دولت ها بهم پیوسته می باشد لذا بحث اقتصاد سیاسی خود کفایی و همیاری عموم اقشار جامعه در قطع وابستگی و بستن راههای نفوذ بیگانگان از مهمترین مسئولیت های دولت اسلامی و مردم می باشد و باید سعی شود آن استقلال را بدست بیاوریم.

وی بیان داشت: در بحث اقتصاد مقاومتی دولت و حاکمیت مسئولیت دارند زمینه را فراهم نماید و سیاستگزاری را با فرمایشات مقام معظم رهبری که در سخنرانی روز اول سال بیان نمودند هماهنگ کند.

سرهنگ رضوی در پایان ضمن تاکید بر تولید داخلی تا حد خودکفایی گفت: سیاست های کلی دولت باید به سمت اقتصاد مقاومتی و خود کفایی اقتصادی باشد و از طرفی، هم مردم باید به خرید تولیدات داخلی بپردازند و هم از خرید برندهای خارجی دوری نمایند تا کشور خودکفا گردد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار