خبرهای داغ:
برای نخستین بار در استان آذربایجان‌غربی، کتاب آیینه تلاش و خدمت بر اساس عملکرد و قوانین مصوب دوره چهارم شورای شهر ارومیه انتشار یافت.
کد خبر: ۸۶۷۳۸۰۰
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، کتاب آیینه تلاش و خدمت، بر اساس عملکرد شورای اسلامی شهر ارومیه از سال 92 تا 94، برای نخستین بار در استان آذربایجان‌غربی انتشار یافت.

با توجه به عملکرد و اقدامات صورت گرفته در دوره چهارم شورای شهر ارومیه و دست‌یابی به موفقیت‌های چشمگیر در این بازده زمانی، مجموعه شورای شهر و شهرداری ارومیه لازم دانسته‌اند تا در جهت آشنایی بهتر مردم با این مجموعه و اقدامات صورت گرفته، کتاب آیینه تلاش و خدمت را به نشر از روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر ارومیه منتشر کنند.

این کتاب با 346 صفحه به 9 بخش مختلف با اشاره به اهم وظایف، مصوبات و گزارش تصویری از اقدامات و پروژه‌های صورت گرفته تقسیم شده است.

کتاب آیینه تلاش و خدمت با هدف معرفی اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه و آگاهی بخشی به مردم، به معرفی کمیسیون‌های موجود در شورا، فعالیت‌های اعضا، صورت جلسات، مصوبات و وظایف کمیسیون‌های شورای شهر نیز پرداخته و در اختیار مردم قرار گرفته است.

ارسال نظرات