خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: آیت الله شبستری در دیدار با مدیران، کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی، خدمت به همنوع را از جمله مهمترین عبادات در اسلام دانست و گفت: خدمات اعضای جمعیت هلال احمر والاترین نوع خدمت و مصداق بارز خدمت رسانی توام با جانفشانی و ایثارگری است.
کد خبر: ۸۶۷۳۷۹۰
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، امام جمعه تبریز افزود: اعضای هلال احمر در مواقعی که آسیبی متوجه جامعه می شود، با جان و دل وارد عمل شده و چه بسا به خاطر نجات جان مصدومی از حوادث، جان خود را در معرض خطر قرار می دهند.

وی با مقایسه خدمات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با صلیب سرخ کشورهای غربی، اظهار داشت: علت اصلی موفقیت نجاتگران هلال احمر در امر کمک رسانی به حوادث، اراده منبعث از ایمان و اعتقاد قلبی نجاتگران است که در قالب فداکاری و استقامت بروز و ظهور می کند.

نماینده ولی فقیه در استان خطاب به امدادگران هلال احمر، تاکید کرد:تلاش کنید از این روحیه ایمان و تقوی بیش از پیش بهره مند شوید چراکه احساس مسئولیت، دلسوزی و ایثار و فداکاری از صفات بارز یک فرد مومن است و برابر فرمایش امام صادق(ع) ایمان همان اقدام عملی است.

وی با اشاره به شعار امسال(اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل)، خاطر نشان کرد: امدادگران هلال احمر و جهادکنندگان در راه خدا مصداق بارز اقدام و عمل بوده و با فداکاری ها و جانفشانی ها به حرف ها و گفته ها جامعه عمل می پوشانند.

آیت الله محسن مجتهد شبستری با درخواست از مردم برای عضویت در جمعیت هلال احمر، بیان داشت: هلال احمر مرکزی معروف به خدمت به همنوع و محل تجلی عواطف مردم است.

ارسال نظرات