کد خبر: ۸۶۷۳۷۶۶
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری مرکزی گفت: بسیج سازندگی توانسته پرچم رفتارِ جهادی را بالا نگاه دارد تا ما با اقدامات سازندگی با نگاه بسیجی گونه بیگانه نشویم.

سردار نورخدا قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی، با اشاره به اقدامات درخور توجه بسیج سازندگی اظهار داشت: اقدامات بسیج سازندگی به ویژه در بحث اقتصادمقاومتی و اردوهای هجرت بسیار موثر است، بحث رفتار جهادی در تمامی عرصه‌های زندگی و در تمامی ابعاد اجتماعی در شرایط حاضر بسیار می‌تواند کمک کننده باشد.

وی افزود: بسیج سازندگی توانسته پرچم رفتار جهادی را در حال حاضر بالا نگاه دارد تا ما با اقدامات سازندگی با نگاه بسیجی گونه بیگانه نشویم.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری مرکزی تصریح کرد: تعدادی جوان با انگیزه با حضور در اردوهای هجرت در راستای اقدامات سازندگی، اجتماعی و فرهنگی گام برمی‌دارند و با احیا مساجد از حیث فعالیت‌های فرهنگی نقش موثری را ایفا می‌کنند.

سردار قاسمی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز پرچم اردوهای جهادی همچنان بالاست که نکته‌ای مثبت و مفید است و از آنجا که کار اعتقادی و جهادی است و کار رنگ و لعاب و انگیزه خدایی دارد می‌تواند موثر باشد و تا به امروز نیز موثر بوده است، این اقدامات بسیج سازندگی بر مبنای تدابیر مقام‌معظم رهبری بسیار مفید بوده و منافع بسیاری را به دنبال داشته و دارد، ما از همین جا به این جوانان خسته نباشد می‌گوئیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات