خبرهای داغ:
استاندار قم به مناسبت ایام میلاد امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع)، امام سجاد(ع)، روز پاسدار و جانباز پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۸۶۷۳۷۴۶
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، متن پيام استاندار قم به مناسبت روز پاسدار و جانباز به شرح زیر می باشد؛
«بسم الله الرحمن الرحيم»


سوم شعبان سالروز ولادت با سعادت سرور و سالار شهيدان و اسوه و الگوي آزادگان جهان حضرت ابا عبدالله الحسين عليه السلام،بنام روز پاسدار نامگذاري شده است.

اين روز خجسته يادآور ايثار، جان فشاني و حماسه آفريني هاي غيور مردان سپاه هميشه سرافراز است.

نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي كه به فرمان بنيان گذار جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني(ره) و براي حفظ و حراست از شجره طيبه انقلاب اسلامي و ثمرات و دستاوردهاي ارزشمند آن شكل گرفت امروز در كنار ارتش نيرومند و ساير نيروهاي مسلح، به دژ مستحكم نظام و بازوي پرتوان انقلاب اسلامي در عرصه هاي دفاعي، امنيتي، سازندگي و فرهنگي تبديل شده و در اين راه استوار و پرصلابت و همانند خاري به چشم دشمنان انقلاب اسلامی و امید مستضعفان ومظلومان عالم، در برابر هر نوع توطئه ها و تهديدات دشمنان پليد و متجاوزان به حريم انقلاب و ولايت و اهل بيت(ع) ايستادگي كرده است و چهارم شعبان عيد ولادت سقاي دشت نينوا «حضرت قمر بني هاشم(ع)» بنام روز جانباز است. مردان مردي كه با تأسي به آن الگوي بي بديل شجاعت و مردانگي و در راه عزت اسلام و عظمت كشور، رداي پر افتخار جانبازي بر تن كرده و مايه افتخار و سربلندي ملت بزرگ ايران شدند.

سروقامتان هميشه جاويد و يادگاران روزهاي عشق و حماسه كه مشيت الهي بر آن قرار گرفت تا از قافله شهدا جا مانده و روايت گر خاطرات ايثار و شهادت و تجلي عيني نسل سرخ استقامت و پايمردي باشند.

فرارسيدن خجسته ميلاد با سعادت پيشوا و سرور آزادگان جهان ، حضرت امام حسين (ع) و «روز پاسدار» و فرخنده ولادت علمدار بزرگ عرصه ايثار و حماسه حضرت ابوالفضل العباس(ع) و« روز جانباز »را به تمامي پاسداران و جانبازان پر افتخار ميهن اسلامي به ويژه پاسداران و جانبازان غيور و سرافراز استان مقدس قم تبريك و تهنيت عرض نموده و عزت، اقتدار،سرافرازي و سربلندي روزافزون ايران اسلامي را از درگاه ايزد منان مسالت دارم.

سيد مهدي صادقي
استاندار قم
ارسال نظرات