کد خبر: ۸۶۷۳۷۴۳
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۲
خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی

محمد مرادی  رئیس هیات انجمن های ورزشی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت : با گفت و گویی که با روسای برخی انجمنها داشتیم از آنان دعوت کردیم تا به استان مرکزی سفر کنند و از نزدیک شاهد فعالیت ورزشکاران این رشته ها باشند.

وی در خصوص برنامه های 94 گفت: مهم ترین برنامه تقویم سال 94 توسعه و ارتقاء سطح بانوان و تقویت رشته های مدال آور بود و با تلاش تمامی مسئولان رشته های مختلف توانستیم شهرستانها را بیش از پیش فعال کنیم.

وی گفت: در سال 94 توانستیم با اعزام به مسابقات سپک تاکرا کاپ آزاد فرانسه مقام سوم را بدست آوریم و همچنین در مسابقات لیگ سپک تاکرا کشور قهرمان شویم.

مرادی افزود: سافت بال و راگبی را در سال گذشته راه اندازی کردیم و درصدد هستیم تا برای سال جدید فلوربال، اسکی روی آب و جت اسکی را نیز فعال کنیم.

وی در پایان گفت: در سال 94 میزبان مسابقات دارت، اردوی تیم ملی سپک تاکرا و مسابقات قهرمانی کشور فوتبال رومیز بودیم و همچنین کلاسهای مختلفی را در رشته های دارت، سپک تاکرا، راگبی و سافت بال برگزار کردیم.

مرادی در پایان از حمایت های محمد علیپور رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان استان تشکر و قدردانی کرد و ابراز امیدواری نمود برای رشد و توسعه رشته های نوپا، حمایت ها بیش از پیش ادامه داشته باشد.
ارسال نظرات