خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 از آمادگی مدیریت شهری برای تحویل فضاهای جانمایی شده جهت احداث ایستگاه های جدید خط 6 مترو در این منطقه جنوبی خبرداد.
کد خبر: ۸۶۷۳۷۱۱
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سید احمد صفوی با بیان این خبر گفت: به منظور اتصال خط 6 مترو به ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، احداث 4 ایستگاه جدید در دستور کار شرکت مترو قرار دارد که بر اساس جانمایی های انجام شده، فضاهای مورد نیاز جهت تجهیز کارگاه و آغاز عملیات عمرانی آماده تحویل است.

صفوی به رعایت آسایش، ایمنی تردد و رفاه حال شهروندان ساکن در محیط پیرامونی این محل ها تاکید کرد و افزود: صفائیه، ابن بابویه، میدان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و ضلع جنوب حرم از مکان های پیش بینی شده برای ایستگاه های جدید مترو خط 6 در این منطقه جنوبی است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر خط 6 مترو از دولت آباد به سمت شمال غرب تهران در حال احداث است، گفت: با توسعه این خط مترو به ضلع جنوب حرم، دسترسی شهروندان به بخش شرقی شهرری و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) تسهیل می شود.

شهردار منطقه 20 یادآور شد: با توجه به اینکه حرم حضرت عبدالعظیم(ع) همزمان با مناسبت های ملی مذهبی پذیرای خیل عظیمی از شهروندان است و به منظور افزایش رضایمتندی زائران، افزایش مدهای حمل و نقل عمومی پیرامون این مکان شریف، همواره ازاولویت های مدیریت شهری بوده است.

ارسال نظرات