علی اشرف خانلری
دیدار مربیان مهدهای کودک تحت نظارت اداره بهزیستی شهر ری ؛
خبرگزاری بسیج: مربیان مهدهای کودک تحت نظارت اداره بهزیستی شهر ری بمناسبت فرا رسیدن روز معلم با حجت الاسلام والمسلمین شاهچراغی امام جمعه شهرستان ری دیدار کردند.
کد خبر: ۸۶۷۳۶۹۱
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ در این دیدار امام جمعه شهرستان ری  نکاتی را در خصوص رعایت تنظیم موارد آموزشی با توجه به ترتیب سنی کودکان ، رعایت عدالت در رفتار و برخورد و رفتار با کودکان و رابطه مستقیم وضعیت فضای آموزشی با میزان یادگیری و وضعیت روحی و روانی کودکان یادآور شد.

وی با اشاره به روایات ائمه اطهار اظهار داشت: ضمیر کودکان لوحی پاک است که از اعمال و رفتار اطرافیان تاثیر می پذیرد و شخصیت کودک در چنین سالهائی شکل می گیرد. 

امام جمعه شهرستان ری مهدهای کودک را پایه و شالوده تربیتی کودک قلمداد کرده و مهم و خطیر بودن کار با کودکان را به مربیان متذکر شد.

وی توجه جدی به مسائل ، آموزشها ، رفتار وبرخورد مناسب با کودکان در مهدهای کودک را متضمن داشتن جامعه ای سالم در آینده دانست.

  شاهچراغی مشکل عمده جامعه غرب را نبودن اخلاق عنوان کرد و بی اخلاقی را باعث انحطاط و تزلزل شخصیت افراد دانست و براهتمام ویژه مربیان بر مسائل تربیتی و پیوند اولیاء و کودکان تاکید کرد. 

در ادامه این دیدار سید محمد رحیم فاضلی نژاد مدیر اداره بهزیستی شهرستان ری گزارشی از عملکرد و برنامه های سازمان بهزیستی در خصوص آموزش کودکان مهدهای کودک ارائه کرد.

ارسال نظرات