خبرهای داغ:
مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز:

مدافعین حرم الگوی نسل سوم و چهارم انقلاب هستند

خبرگزاری بسیج: مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز با حضور در جمع اعضای دبیرخانه همایش ملی فرهنگ و سبک زندگی شهدا، مدافعین حرم را آبرو و الگوی نسل سوم و چهارم انقلاب دانست.
کد خبر: ۸۶۷۳۶۴۳
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حسین آذرنیا افزود: دشمن با برنامه های خود برای ممانعت از تربیت نیروهای ایثارگر و شهادت طلب در بین نسل سوم و چهارم انقلاب تلاش های زیادی کرد ولی حضور و شهادت فرزندانی از همین نسل در جبهه مقاومت مایه آبرو و الگویی بی بدیل برای همسن و سالان آنها شده است.

وی خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم به عینه پاسخ دندان شکنی به یاوه گویی های دشمن داده و ثابت کردند فرهنگ و سبک زندگی شهدا در بین جوانان بیشتر از دیگر اقشار جامعه جاری و ساری است.

آذرنیا افزود: اگر بتوانیم ارتباط عاشقانه ای با شهدا برقرار کنیم به طور حتم ارتباط ما با آن ها می تواند راهگشا باشد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز با تاکید بر داشتن خروجی در برگزاری چنین همایش هایی، گفت: باید تلاش کنیم در برگزاری چنین همایشی نسبت به ایجاد راهی برای عینیت بخشیدن به نتایج آن در جامعه و جوانان، اقدام عملی صورت دهیم چراکه فرزندان ما نباید با دارا بودن چنین الگوهای ارزشمند و قابل احترامی، به دنبال شخصیت ها و قهرمان های ساخته و پرداخته فرهنگ های بیگانه بروند.

حسین آذرنیا اذعان کرد: ما به عنوان کسانی که متولی امور فرهنگی در شهر و دیار خود هستیم در قبال آینده جامعه خود مسئولیم و فعالیت نکردن در این حوزه و غفلت از الگوهای معنوی، موجب می شود تا در پیشگاه خداوند متعال نسبت به سرنوشت مردم خود پاسخگو باشیم.

وی یادآوری کرد: شهید حامد جوانی و صادق اکبری از جمله همین جوانانی هستند که در بیداد هجمه های دشمنان و بدخواهان نظام، پا در راهی گذاشتند که ادامه راه شهدای کربلا و شهدای دفاع مقدس بود و مرز فکری خود را با دیگران روشن کردند.

آذرنیا تاکید کرد: دستگاه های فرهنگی باید الگوهای ساده زیستی، ایثار، فداکاری، تعهد و دیگر موارد را که در شهدا و امام شهدا متبلور بود به مردم و جوانان بشناسانند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها