دیدار مدیران بسیج سازندگی سپاه کربلا با نماینده مقام معظم رهبری در استان

بمناسبت هفته بسیج سازندگی مسئولان و مدیران بسیج سازندگی با حضور در دفتر آیه الله طبرسی ضمن دیدار و ارائه گزارش ، از رهنمود های نماینده ولی فقیه در استان بهره گرفتند.
کد خبر: ۸۶۷۳۶۳۷
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
خبرگزاری بسیج مازندران،  در این دیدارآیه الله طبرسی گفت: بسیج سازندگی مفهوم و اراده اش یعنی اقتصاد مقاومتی و باید در تمام اموری که مردم را به استقلال اقتصادی و اقتصاد مقاومتی می رساند  حضور یابد.
 وی با اشاره به سابقه تشکیل این سازمان و موضوع ادغام و انحلال سازمان خدمتگزار جهاد سازندگی به بخش وزارتی افزود:  فلسفه بسیج سازندگی همان ویژگی خلوص، تلاش، با نداری ساختن و فعالیت کردن است.
آیه الله طبرسی یادآور شد: انتظار مقام معظم رهبری از بسیج سازندگی  اقدام و عمل مستقل، سریع و بدور از پرداختن به کاغذ بازی های رایج در ادارات است  که اگر محقق نشود قطعا سلطه دشمن را در پی دارد.
نماینده مقام معظم رهبری عامل کندی تحقق امر معظم له را تضاد افکار سه گانه دانست و تاکیدکرد: باصطلاح روشنفکرانی که مدیریت دینی را قبول ندارند و خود را تحصیلکرده، دکتر و ... می دانند، با  تفکر سکولاری در جامعه خیال می کنند ترقی اقتصادی منحصر به آمریکاست و برای عقب نماندن باید تابع استکبار باشیم.
 امام جمعه مرکز مازندران تفکر حزبی ای که به منفعت حزب می اندیشد را مخل تحقق اوامر معظم له خواند و اظهارکرد: این نوع تفکر  هم فقط به منفعت گروه خود می اندیشد و منفعت عام را در نظر ندارد.
نماینده ولی فقیه در استان مازندران تفکر جهادی و حسینی (ع) پاسداران و بسیجیان را  فکر سوم و راهبردی در تحقق امر الهی برشمرد و یادآور شد: شما پاسداران و بسیجیان  در 8سال دفاع مقدس در مقابل دشمن جانانه سینه سپر کردید و ثابت کردیدکه که حسینی و عاشورایی هستید.
آیه الله طبرسی مسئله کشاورزی و کار آن را در استان و کشور کمرنگ دانست و خاطر نشان کرد: احترام به کشاورز و کارش باید به نحو شایسته به عمل تبدیل شود و کشاورز  روستایی بداند که چشم شهر نشینان به دست اوست نه گونه ای عمل شود که با وارادت بی رویه محصولات، کشاورز  بی اهمیت نشان داده شود.
وی تبعات واردات را نقشه دشمنان دانست تا کشور را ضمن وابسته کردن کشاورزانش تنبل،بی مصرف و بی فایده کند.
این مقام استانی گفت: کشاورز و روستایی در تولید محصولات بومی باید با حمایت مسئولان وارد عرصه مجاهدت کار ، تلاش و رونق اقتصادی شود  و در این راه اگر  علم ، تحصیلات و دانش همراه کشاورز شود قطعا تاثیر بیشتر، سریعتر و مفید تری خواهد داشت.
 وی افزود: بسیج سازندگی وظیفه تعلیم، تبیین، تبلیغ و انگیزه دادن به کشاورزان  حتی تحصیلکرده های کشاورزی و دامداری  را دارد تا کشاورزی، دامداری و صنعت در کنار هم موجب پیشرفت استان و زدودن فقر و بیکاری گردد.
آیه طبرسی اهتمام به اقتصاد مقاومتی را مستلزم خود اتکایی خواند و نشستن و دست روی دست گذاشتن را آفت جامعه برشمرد و گفت: نباید بنشینیم  تا دیگران برای ما تصمیم بگیرند لذا برای تحول و رونق زندگی فردی و اجتماعی باید حرکت کرد و از دیگران انتظار نداشت لکن تا دیگران و دولت  بخواهند کاری درست کنند عمر انسان و جامعه هدر خواهد رفت.
وی قبل از آغاز رهنمود های اقتصاد مقاومتی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و توصیه مومنین از بهره مندی فیوضات ماه شعبان برای تمهید ضیافت الهی،  با اشاره به شهادت 13 مازندرانی مدافع حرم در فاجعه نقض آتش بس خان طومان سوریه گفت: در حالیکه وارد ماه شعبان شدیم که در شب مبعث نبی مکرم اسلام(ص) پاسداران مستشار ما در دفاع از حرم اهل بیت و آل الله(ع) غریبانه به شهادت رسیدند و به مولای خود آبا عبدالله و شهدای کربلا ملحق شدند.
آیه الله طبرسی شهادت مدافعان حرم را به محضر امام زمان، نائب برحقش آیه الله خامنه ای مدظله ، خانواده شهدا، پاسداران، بسیجیان  ظفرمند سپاه کربلا و امت دلداه به شهدا تهنیت گفت.
 


ارسال نظرات
پر بیننده ها