فرمانده سپاه ناحیه بهشهر گفت: مراسم وداع با پیکر شهید مدافع حرم حبیب‌الله قنبری بعد از نماز مغرب و عشا سه شنبه 21 اردیبهشت در مصلای بهشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۷۳۵۸۵
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹

خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدارعلی نجفی اظهار داشت: شهدای ما اسوه ایثار، فداکاری و استقامت هستند که باید ادامه دهنده راه رستگاری آنان باشیم.

وی افزود: خوشبختانه استقبال مردم به ویژه سپاه و بسیجیان برای اعزام به  سوریه زیاد است که این نشان از بیداری اسلامی و هوشیاری مردم در دفاع از اسلام و ارزش های اسلامی دارد.

نجفی بیان داشت: طبق آیات قرآن کریم عده‌ای به عهد خود وفا کردند که  شهدای ما در 8 سال دفاع  مقدس به مقام شهادت دست یافتند و عده‌ای نیز مانند شهدای مدافع حرم منتظر شهادت هستند.

فرمانده سپاه بهشهر گفت: ایمان، اخلاص، شجاعت و شهامت رزمندگان ما باید برای جوانان ما الگو باشد و باید این فرهنگ ایثار و شهادت را به جهانیان نشان دهیم.

وی گفت: شهرستان بهشهر 2 شهید و چندین جانباز تقدیم اسلام کرد که  شهید کابلی و شهید قنبری در منطقه خان طومان سوریه به مقام شهادت دست یافتند.

نجفی ادامه  داد: مراسم وداع با این شهید عزیز فردا سه شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای بهشهر برگزار و روز چهارشنبه ساعت 9 صبح از بیمارستان امام(ره) تا بهشت فاطمه الزهرا این شهرستان پیکرمطهرش تشییع می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها