تشکیل کارگروه خیرین برای کمک به واحدهای تولیدی نیمه تعطیل

مسئول سازمان بسیج اصناف استان فارس با بیان اقداماتی که در راستای اقتصاد مقاومتی در این استان صورت گرفته، گفت: تشکیل کارگروه خیرین از جمله اقداماتی است که برای کمک به واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل صورت گرفته است.
کد خبر: ۸۶۷۳۵۵۷
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲
عباس بنایی، مسئول سازمان بسیج اصناف استان فارس با اشاره به اقدامات این استان در راستای عملی کردن اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: کارگروهی را با عنوان کارگروه اقتصاد مقاومتی تشکیل دادیم که این کارگروه تشکیل شده از افرادی که در امر عرضه کالا موفق  بوده‌اند .
وی ادامه داد: در این کارگروه معضلات روز واحدهای صنفی که با آنها سر و کار دارند را مطرح کرده‌ایم، برای مثال زمانی که محصولی در بازار خریداری ندارد بازار فروش آن را پیدا می‌کنیم و در اختیار تولید کنندگان قرار می‌دهیم.
مسئول سازمان بسیج اصناف استان فارس با بیان اینکه یک کارگروه خیرین نیز  برای کمک به تولید کنندگان نیمه تعطیل راه اندازی کرده‌ایم، عنوان کرد: در این کارگروه نیز تصمیم بر این داریم تا با باز کردن شماره حسابی به عنوان حساب خیرین منابع جمع شده از خیرین را به صوررت وام های قرض الحسنه در اختیار واحدهای تولیدی نیمه فعال قرار دهیم تا بتوانیم قدمی را در راه اندازی این واحدها برداشته باشیم.
بنایی با توجه به  اقداماتی که در راستای تحقق بازار اسلامی در استان فارس صورت گرفته است بیان داشت: کارهای فرهنگی  بسیار مناسبی را در این راستا صورت داده‌ایم مثل نصب تابلوهایی با پیام‌های فرهنگی و راه اندازی نماز جماعت در مجتمع‌های تجاری.
ارسال نظرات
آخرین اخبار