عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

تلاش دولت برای از بین بردن مشکل نقدینگی با حذف یارانه مردم

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه دولت می خواهد توپ را به زمین مجلس بیندازد خاطرنشان کرد: مجلس بنا به درخواست دولت حذف یارانه را مصوب کرد ولی متاسفانه اکنون که نزدیک انتخابات است با هوچی گری می گوید نه من موافق حذف یارانه نبودم ومجلس مرا ملزم کرده
کد خبر: ۸۶۷۳۵۲۳
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
محمدعلی مددی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به تخلف 30 هزار میلیارد تومانی دولت در هدفمندی یارانه‌ها اظهار داشت: واقعیت این است که دولت از نظر مبنای اقتصادی با شک مواجه شده و برنامه اقتصادی مدونی ندارد لذا در بیشتر حوزه ها با مشکل اقتصادی و نقدینگی روبرو است.

وی با بیان اینکه دولت می خواهد مشکلات نقدینگی را از طریق حذف یارانه مردم حل کند افزود: دولت لایحه حذف یارانه ها را به مجلس ارائه داده تا  تصویب کند خوب اگر مخالف بود چرا اجرا کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه دولت در ماجرای حذف یارانه مردم می خواهد توپ را به زمین مجلس بیندازد خاطرنشان کرد: مجلس بنا به درخواست دولت حذف یارانه را تصویب کرد اما متاسفانه اکنون که نزدیک انتخابات است با هوچی گری می گوید ما موافق حذف یارانه نبودیم ومجلس ما را ملزم به این کار کرده است.

مددی گفت: اگر مجلس هم قانون حذف یارانه را  تصویب کند آیا می تواند بین آنهایی که پول دارند و آنهایی که فقیرند تفکیک قائل شود؟

نماینده مردم میانه افزود: دولت با مشکل جدی نقدینگی مواجه و سردرگم است لذا حذف یارانه برخی از افراد غیر قانونی و غیر منطقی و ظلم مضاعف است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: دولت فکری به حال قشری که تورم به آنها  متحمل شده و از آن طرف یارانه هایشان حذف شده کند؛ من افرادی را سراغ دارم که حقوقی ناچیز دریافت می کنند و شرایط معیشتی خوبی ندارند و یارانه آنها حذف شده است و در مقابل اشخاصی میلیاردی هم وجود دارند که از دریافت یارانه حذف نشده اند لذا دولت باید برای هرچیزی برنامه داشته باشد متاسفانه تاکنون برنامه ای از دولت در این خصوص مشاهده نکردیم.
ارسال نظرات