رئیس باشگاه خبرنگاران جوان صدا و سیما از صدا و سیمای مرکز زنجان و اعضاي باشگاه خبرنگاران جوان در صدا و سیمای مرکز زنجان بازدید کرد.
کد خبر: ۸۶۷۳۵۰۱
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس باشگاه خبرنگاران جوان ضمن حضور در صدا و سیمای مرکز زنجان با مدیر کل مركز و اعضاي باشگاه خبرنگاران جوان مركز دیدار و گفتگو کرد.

دکتر صالحی دقت وسرعت را دو شاخصه اصلی باشگاه خبرنگاران جوان دانست و افزود: گسترش پوشش موضوعی و جغرافیایی خبر با هدف توسعه حداکثری دریافت و انتشار اخبار در راستای اهتمام ویژه به طرح شهروند – خبرنگار و توجه ویژه به بهینه‌سازی و ارتقای کمی و کیفی فرایند جذب و آموزش حرفه‌ای نیروهای جوان از اهداف محوری این باشگاه است. وی بکارگیری مستمر تدابیر روزآمد برای ارتقای روزافزون جایگاه و مرجعیت خبری باشگاه در عرصه‌های اطلاع‌رسانی را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: برگزاری کارگاه های آموزشی در سطح مراکز به پیشرفت متدهای خبرنویسی کمک کرده وباید با خروج از سبک کلیشه ای افق های جدیدی برای مخاطبان گشود. وي از روند روبه رشد باشگاه خبرنگاران مركز تقدير كرد .

همچنین مدیركل صدا و سیمای مرکز زنجان هم در اين ديدار با اشاره به خیل مشتاقان فعالیت در عرصه خبرنگاری و اطلاع رسانی گفت: باشگاه خبرنگاران جوان زمینه ساز شکوفایی استعدادهای جوانان در عرصه اطلاع رسانی بوده است.

صفری با تاکید براهمیت حفظ و افزایش مخاطبان رسانه ملی افزود: پرداخت رسانه ای و خبری باشگاه خبرنگاران جوان به موضوعات محلی در کنار سایر مسائل کلی، علاقه مندی مردم را در نواحی مختلف استان، مناطق روستایی و شهرهای کوچک در پی دارد.

مدیرکل مرکز تعامل با مخاطبان را اقتضاء رسانه ها در عصر حاضر بیان کرد و افزود:امر آموزش باید بشکل مستمر و حرفه ای در دستور کار باشگاه خبرنگاران جوان قرار گیرد تا گزارشهای خبری و تفسیری با کیفیت قابل قبولی پخش شود.

ارسال نظرات