سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خبر داد
سخنگوی سازمان‌ آتش‌نشانی از تصادف رنجیره‌ای ۵ خودرو در اتوبان تهران-کرج خبر داد و گفت: این حادثه دو مصدوم بر جا گذاشت.
کد خبر: ۸۶۷۳۴۹۶
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سیدجلال ملکی اظهار داشت: ساعت 9:27 برخورد چند خودرو در مسیر شرق به غرب اتوبان کرج، کیلومتر 16 به سامانه 125 اعلام و دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شد. در محا حادثه مشاهده شد، یک دستگاه کامیون کمپرسی با عقب یک دستگاه تریلر و سه دستگاه پراید که جلوی تریلر قرار داشت، برخورد کرده و در محل متوقف شده است.

ملکی تصریح کرد: در برخورد زنجیره‌ای این 5 خودرو، راننده کمپرسی دچار آسیب شد اما سرنشین دیگر آن که مردی حدوداً 30 ساله بود از خودرو به بیرون پرتاب شده بود که تحویل عوامل اورژانس شد.

وی افزود: خودروها به محل امنی منتقل و محل تحویل پلیس راهور شد. این عملیات در ساعت 10:20 به پایان رسید.

ملکی در ادامه از وقوع حادثه دیگری خبر داد و گفت: ساعت 8:42 برخورد یک خودرو با دیوار یک ساختمان در خیابان آزادی، بلوار شهید اکبری به سامانه 125 اعلام و دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه 206 صندوق‌دار هنگام حرکت به دلیل نامشخصی ابتدا با یک دستگاه پراید برخورد کرده و بعد از منحرف شدن از مسیر اصلی با یک سمند که مقابل یک ساختمان 4 طبقه پارک شده بود،‌ برخورد کرده و در محل متوقف شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تصریح کرد: برخورد 206 با سمند منجر به تخریب دیوار مسکونی شد اما پشت دیوار تخریب شده موتورخانه قرار داشت و خوشبختانه به هیچ‌فردی آسیب نرسید. بعد از ایمن‌سازی‌، محل حادثه تحویل مالک و پلیس شد و عملیات در ساعت 9:31 به پایان رسید.

ارسال نظرات