خبرهای داغ:
کارشناس امور دینی و خانواده، خانواده محوری را از راهکارهای ایمنی و مقابله با آسیب ها دانست وگفت: فرهنگ نفوذ در افکار مادران و بنیان خانواده از اقدامات آمریکا در فروپاشی نظام خانواده است.
کد خبر: ۸۶۷۳۴۹۰
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سعیده فرهنگی در نشست منتظران موعود پایگاه مقاومت بسیج خواهران امام رضا(علیه السلام) بیرجند با تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به جایگاه خانواده در دین اسلام اظهارداشت: خانواده در نزد خداوند و دین اسلام با ارزشمند ترین نهاد است.

کارشناس مسائل خانواده در این پایگاه با اشاره به فرهنگ غرب بخصوص در صهیونیزم عنوان کرد : صهیونیزم همواره به دنبال متزلزل کردن نظام خانواده است و کشورهای غربی بخصوص آمریکا با بازی های رایانه ای به دنبال تخریب اذهان فرزندان می باشد.

وی نفوذ در افکار مادران و بنیان خانواده را از دیگر اقدامات امریکا در فروپاشی نظام خانواده دانست و گفت: مهمترین آسیب های خانواده در آخر الزمان بی غیرتی خانواده ها، مانع تراشی در تربیت فرزند، زن پرستی و نابسامانی عاطفی در جامعه و خانواده است.

این کارشناس خانواده، خانواده محوری را از راهکارهای ایمنی و مقابله با آسیب ها دانست و افزود: همواره ائمه اطهار(س) به تقویت نظام خانواده و تحکیم بنیان آن تاکید فراوانی داشتند.

وی با اشاره به اقدامات موثر در بنیان های خانواده و فرایند های تربیت محوری اظهارداشت: خدا محوری، دعا محوری، قرآن گرایی و امام سالاری از اقدامات عملی در تربیت فرزندان است.

فرهنگی با بیان اینکه دعا کلید هر رحمت و مایه دست یابی به هر عزت است، افزود: در آیات قرآن کریم تاکید زیادی به دعا کردن درحق دیگران شده است.

وی به خواندن قرآن در محل خانه تاکید فراوانی کرد و عنوان داشت: خانه ای که در آن قران خوانده نشود برکت نداشته و جایگاه ماهواره و شیطان خواهد بود.

انتهای پیام/10

ارسال نظرات
پر بیننده ها