رییس روابط‌عمومی شرکت مخابرات استان زنجان:

اهدا جوایز همزمان با روز جهانی مخابرات در زنجان

هم‌زمان با روز جهانی مخابرات (27 اردیبهشت) جوایز کسانی که مشخص شده‌اند اهدا می‌شود.
کد خبر: ۸۶۷۳۴۷۶
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رییس روابط‌عمومی شرکت مخابرات استان زنجان گفت: بیست و هفتم اردیبهشت همزمان با روز جهانی مخابرات مراسم اهدای جوایز به برندگان جشنواره بهار تا بهار صورت می‌گیرد.

امیر اسکندری با بیان اینکه جوایز برندگان جشنواره طی مراسمی به آن‌ها تعلق خواهد گرفت، افزود: تاکنون که هشت مرحله از قرعه‌کشی انجام شده، 12 برنده پنج میلیون ریالی و یک برنده 250 میلیون ریالی در استان داشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه این قرعه‌کشی در 20 مرحله انجام خواهد شد، تصریح کرد: تاکنون 12 مرحله از قرعه‌کشی هم به صورت استانی و به هم صورت کشوری برگزار شده که هر هفته دو جایزه 25 میلیونی و 50 جایزه 500 هزار تومانی داریم و در کل شرکت مخابرات کشور 600 برنده 500 هزار تومانی و 24 برنده 25 میلیون تومانی داشته و تا پایان طرح 450 جایزه 500 هزار تومانی و 18 جایزه 25 میلیون تومانی قرعه‌کشی خواهد شد.

رئیس روابط‌عمومی شرکت مخابرات استان زنجان عنوان کرد: هم‌زمان با روز جهانی مخابرات (27 اردیبهشت) جوایز کسانی که مشخص شده‌اند اهدا می‌شود و به افرادی که در قرعه‌کشی‌های آتی (بعد از 27 اردیبهشت) در این طرح برنده شوند جوایز خود را پس از اتمام جشنواره بهار تا بهار دریافت خواهند کرد.

وی در خصوص قرعه‌کشی جوایز یک میلیارد ریالی این طرح نیز اظهار کرد: در این طرح سه جایزه 100 میلیون تومانی در بین مشترکان سراسر کشور در شرکت مخابرات ایران همزمان با جشن نیمه شعبان برگزار خواهد شد.

اسکندری در رابطه با نحوه شرکت در قرعه‌کشی مشترکان اظهار کرد: مراسم قرعه‌کشی هفتگی در بین مشترکین استانی در شرکت مخابرات استان زنجان برگزار می‌شود که بر اساس قوانین شرکت مخابرات ایران بیش از 400 مشترکین اینترنت پرسرعت مخابرات جهت انجام قرعه‌کشی جوایز 250 میلیون ریالی و پنج میلیون ریالی به شرکت مخابرات ایران معرفی می‌شوند.

وی شرکت مخابرات استان زنجان گفت: شرکت مخابرات به هیچ عنوان جوایز برندگان خود را از طریق پیامک و یا با دریافت شماره کارت پرداخت نمی‌کند و اهدای جوایز پس از اخذ مدارک قانونی و به صورت حضوری انجام می‌گیرد.

ارسال نظرات