دهیار روستای سرمستان گفت: طبق وعده مسئولین قراربود پروژه احداث خانه بهداشت طی زمانبدی 6ماهه تکمیل و به بهره براری برسد که متاسفانه بعد از گذشن یک سال هنوز تکمیل نشده است.
کد خبر: ۸۶۷۳۴۰۶
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸





به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر؛ مدتی که مسئولین اسانی و کشوری خبرهایی مبنی بر کاهش تورم و رفع مشکلات مردم در رسانه های حامی دولت منتشر می کنند و به مناسبت احداث پروژه هایی به عنوان پروژه های امید جشن و شادی در سراسر کشور برگزار می کنند.

این جشن و شادی ها در حالی است که از گوشه و کنار استان های کشور خبرهایی بلعکس از گزارشات مسئولین به گوش می رسد و روز به روز مردم استان بوشهر محروم تر از گذشته می شوند و دولت این محرومیت زدایی را رفع مشکلات تعبیر می کند.

یکی از بزرگترین پروژه های کشور ایجاد خانه های بهداشت و اعزام پزشکان به مناطق محروم است که بسیاری از مسئولین در سخنرانی های خود از فعال بودن پروژه های حوزه سلامت و میزان رضایتمندی مردم از این حوزه اعلام می کنند.

پایگاه خبری تحلیلی سپاس به عنوان زبان گویا مردم استان بوشهر مشکلات مردم در روستاها را مطرح می کند و این بار نیز گفت و گویی با یکی از دهیاران روستاهای استان انجام داده است که در ادامه می خوانیم.

مسلم دارستانی دهیار روستای سرمستان از توابع بخش آبدان در گفت و گو با "سپاس" با اشاره به مشکلات بهداشت و درمان در روستا،گفت: جمعیت روستا بالغ بر 600نفر است که فاقد پزشک و ساختمان بهداشت و درمان است.

دارستانی اظهار کرد: سال گذشته پروژه ایجاد خانه بهداشت روستایی با حضور مسئولین دانشگاه علوم پزشکی و مسئولین استانی کلنگ زنی شد که مردم از این توجه مسئولین قدردانی کردند.

 

دهیار روستای سرمستان افزود: طبق وعده مسئولین قراربود این پروژه طی زمانبدی 6ماهه تکمیل و به بهره براری برسد که متاسفانه بعد از گذشن یک سال هنوز تکمیل نشده است.

وی با بیان اینکه در فصل تابستان مشکلات درمانی بسیاری در روستا وجود دارد، بیان کرد: مردم روستا از مسئولین استان خواستار رسیدگی به مشکلاتشان هستند و انتظار استقرار پزشک و خانه بهداشت دارند.

دهیار روستای سرمستان با بیان اینکه روستاهای اطراف برای استفاده از امکان به روستا می آیند، تاکید کرد: نیاز هست مسولان دانشگاه علوم پزشکی مشکل پزشک را هم حل نمایند تا مردم در زمینه بهداشت دغدغه ای نداشته باشند./انتهای پیام

 

ارسال نظرات