خبرهای داغ:
عضو شورای اسلامی شهر شاهرود تأکید کرد؛
عضو شورای اسلامی شهر شاهرود گفت: باید همه مردم و مسئولین در مسیر ترویج گفتمان رهبری در جامعه حرکت کنیم
کد خبر: ۸۶۷۳۳۷۸
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مرتضی احمدیان در نشست بصیرتی سیاسی که پیرامون مسائل سیاسی روز با موضوعیت برجام و نفوذ دشمن به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد در سالن جلسات این دانشگاه برگزار شد در سخنانی با تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری اظهار کرد: به هیچ وجه نباید به دشمن اجازه داده شود که به بهانه نظارت، به حریم امنیتی و دفاعی کشور نفوذ کنند.

وی افزود: اگر هر کدام ما کم کاری کنیم ارزش ها و شاید این انقلاب به خطر بیفتد.

احمدیان خاطر نشان کرد: امروز بیشتر از گذشته به بصیرت و بینش سیاسی نیاز داریم چرا که دشمن با پوشش نرم و با ظاهر مثبت وارد عمل می شود و اگر بصیرت نباشد انسان سریع در دام دشمن گرفتار می شود.

وی تصریح کرد: رهبر انقلاب در چند سال اخیر بر بصیرت و حفظ هوشیاری و تاکید بر دشمنی دشمنان سخن گفته اند و تاکید دارند دشمن از دشمنی اش کم نشده است و همان دشمن سی و چند سال پیش است.

عضو شورای اسلامی شهر شاهرود با بیان اینکه شما قشر دانشجو و مشتاق علم و دانش باید هوشیار باشید عنوان کرد: سرمایه گذاری دشمن بر روی شما قشر جوان جامعه است و تمام تلاشش این است که شما را از میدان مبارزه و مقابله بیرون کند و باید هوشیار باشید و گول ظاهر فریبنده او را نخورید.

وی ادامه داد: دشمنان این مرز و بوم دلشان به حال مردم نسوخته و آنها چشم طمع به منابع و خاک و موقعیت استراتژیک ایران دارند و نمی خواهند ایران به عنوان یک قدرت در منطقه و جهان مطرح شود همچنان که تمام تلاششان ناکام مانده و ما امروز قدرتی بزرگ در منطقه و در جهان هستیم که بر معادلات جهانی تاثیرگذار هستیم.

احمدیان با اشاره به مذاکرات برجام گفت: تمام استکبار در مقابل ملت ایران قرار گرفت و مجبور به تسلیم شد و این بسیار موضوع مهمی است و باید ساده عبور نکنیم هر چند کوتاهی ها و کاستی هایی هم بوده اما تسلیم کردن دشمن در برابر یک ملت مستقل و مسلمان بسیار با اهمیت و ارزشمند است.

وی تاکید کرد: باید همه مردم و مسئولین و شما قشر دانشجو در مسیر ترویج گفتمان رهبری در جامعه حرکت کنیم و بدانیم که رهبر فرزانه و حکیم انقلاب به خوبی حرکات دشمن را رصد و نقشه های او را از پیش شناسایی و با یک سخنرانی برملا و خنثی می کند و باید ما هوشیار باشیم و از رهبری پشتیبانی و تبعیت نماییم تا موفق شویم.

در انتهای این نشست، پرسش و پاسخ پیرامون مسائل روز برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها