خبرهای داغ:
رییس سازمان بسيج دانش آموزي استان سمنان خواستار شد؛

پشتیبانی بیشتر آموزش و پرورش در اجرای طرح یاوران ولایت

رییس سازمان بسيج دانش آموزي استان سمنان در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان خواستار پشتیبانی بیشتر این سازمان در اجرای طرح یاوران ولایت شد.
کد خبر: ۸۶۷۳۳۷۰
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، محمد يعقوبي به همراه مديران سازمان بسيج دانش آموزي استان به در اداره كل آموزش و پرورش حضور بهم رسانده و ضمن تبریک اعياد مبارك شعبانيه به مديركل آموزش و پرورش ، معاونين و كارمندان خواستار همكاري و همراهي بيشتر اين اداره كل با سازمان بسيج دانش آموزي شد.

وی گزارشي از برنامه هاي اجرا شده در سال 94 و همچنين برنامه هاي سال 95بسيج دانش آموزي ارائه کرد و بر اجراي طرح ياوران ولايت تاكيد و خواستار پشتيباني بيشتر آموزش و پرورش در اين بخش شد.

آموزش و پرورش همراه و همگام با بسیج دانش آموزی است

در ادامه مديركل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: آموزش و پرورش همراه و همگام با بسيج دانش آموزي در اجراي برنامه ها بويژه طرح ياوران ولايت پشتيباني هاي لازم را انجام خواهد داد.

محمدرضا جهان افزود : با توجه به اينكه طرح ياوران ولايت به دنبال تربيت مدير طراز انقلاب اسلامي است بر روند برداشت موانع از سر راه و اجراي درست آن تاكيد كرد و اعلام نمود آموزش و پرورش از هرگونه مساعدت و همكاري دريغ در اين زمينه نخواهد كرد.

در پايان اين ديدار محمد رضا جهان مديركل آموزش و پرورش استان سمنان از معاون فرهنگي و پرورشي اين اداره خواست تا اقدامات و هماهنگي هاي لازم جهت حضور هرچه سريعتردر سازمان بسيج دانش آموزي استان سمنان فراهم گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها