با حضور مسئولین، دانشجویان و خانواده ها برگزار شد,
جشن ازدواج 45 زوج از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کردستان در تالار ابن سینا دانشکده پزشکی برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۳۳۰۳
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ضمن تبریک ماه شعبان، گفت: بحث ازدواج دانشجویی یکی از برنامه ها و طرح های مجموعه دفتر نهاد رهبری است که کمترین مشکلات را به همراه داشته است و خدا را شاکریم که در چنین ماه مبارکی سعادت برگزاری جشن ازدواج دانشجویی بار دیگر نصیب ما شد.

حجت الاسلام و المسلمین عارضی افزود: بر اساس فرموده های قرآن مرد مظهر جلال خدا و حافظ و نگهدار کانون خانواده و زن نیز همچون گلی خوشبوست که مظهر جمال و الطاف خداوندی است.

وی اظهار داشت: پیامبر عظیم الشأن ما نیز فرمودند: هیچ بنایی نزد خداوند محبوبتر و ارجمندتر از ازدواج نیست، ازدواج سنت من است و هرکس از سنت من روی برگرداند از من دور می شود.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری گفت: دینداری، امانتداری، وفاداری، ابراز محبت، پایبند و متعهد بودن به یکدیگر از جمله حق و حقوقی است که زوجین برگردن یکدیگر دارند.

حجت الاسلام عارضی افزود: تشویق جوانان به ازدواج ، پرهیز از هزینه های گزاف، فرهنگسازی ازدواج آگاهانه و آسان بین دانشجویان، گسترش فرهنگ عفاف، افزایش سطح شناخت و آگاهی در انتخاب همسر، شیوه های تشکیل زندگی موفق، اصلاح نگرش اشتباه نسبت به ازدواج و تلاش در راستای پایداری ازدواج از مهمترین اهداف تشکیل مراسم ازدواج دانشجویی و قدم نهادن در راه ترویج این سنت در بین دانشجویان است.

در ادامه مراسم نیز پیام تبریک دکتر طیب قدیمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان قرائت گردید.

موسیقی، مسابقه ، اجرای برنامه های متنوع و شاد و اهداء هدیه به 45 زوج دانشجو از طرف ریاست دانشگاهودفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال نظرات