عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم گفت: تا جایی که اطلاع دارم، دولت درخواست بازپس‌گیری لایحه برنامه ششم را دارد و اگر اجرایی شود، لایحه طبق آئین‌نامه به دولت باز خواهد گشت.
کد خبر: ۸۶۷۳۲۸۰
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، جعفر قادری  با اشاره به نامه درخواست منتخبان مجلس دهم از رئیس مجلس برای بررسی لایحه برنامه ششم توسعه در مجلس آینده، اظهار داشت: تا جایی که اطلاع دارم، پشت این درخواست، گرایی از سمت دولت بوده تا نمایندگان مجلس دهم این لایحه را بررسی و تصویب کنند.

عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه مجلس با تاکید بر اینکه قطعاً با ورود مجلس بعدی به موضوع لایحه برنامه ششم، اجرای آن به سال آینده موکول خواهد شد، تصریح کرد: به نظر می‌رسد منتخبان تسلط و تجربه لازم را برای رسیدگی به این موضوع در اوایل کار نداشته باشند، به همین دلیل بررسی و رسیدگی به آن زمان‌بر خواهد شد.

این نماینده مجلس عنوان کرد: دولت باید ایرادات و اشکالات برنامه را احصاء و آن را اصلاح کند.

به گفته این نماینده مجلس نظر کمیسیون تلفیق برنامه ششم این بوده که با اصلاح مشکلات برنامه در این زمان کوتاه، لایحه بررسی و تصویب شود، اما اگر دولت نامه و درخواست بازپس‌گیری کند، طبق آئین‌نامه می‌توان آن را به دولت ارجاع داد، به همین علت مسئولان نیز به دنبال بررسی لایحه در مجلس بعدی هستند.

ارسال نظرات