خبرهای داغ:
منتخب مردم آبادان در مجلس دهم گفت: برخی تغییرات مدیریتی در استان ضروری است.
کد خبر: ۸۶۷۳۲۵۹
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱

عامر کعبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج، در اهواز اظهار کرد: برخی تغییرات مدیریتی در استان با توجه به لزوم افزایش تحرک سازنده در بخش‌های مختلف اقتصادی بسیار مهم و ضروری است.

وی در خصوص تغییراتی که توسط استاندار خوزستان در استانداری این استان صورت گرفته است، گفت: تغییرات صورت گرفته حق طبیعی استاندار است و امیدواریم در انتخاب مدیران جدید منافع و مصالح مردم و استان در نظر گرفته شود.

منتخب مردم آبادان در مجلس دهم افزود: البته امیدواریم استاندار با همفکری و مشورت با منتخبان مردم در مجلس مدیران جدید را برگزیند و در گزینش مدیران جدید همه ابعاد در نظر گرفته شود.

کعبی با رد هرگونه تذکر به وزیر کشور در خصوص تصمیمات استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: در حاشیه نشست منتخبان مردم در مجلس دهم با برخی اعضای هیأت دولت در مذاکرات با وزیر نیرو در خصوص لزوم توقف پروژه‌های انتقال آب از خوزستان تذکر جدی داده شد و همچنین با ارسال نامه‌ای به امضای منتخبان مردم خوزستان، به وزرای اقتصاد و نفت در زمینه پرهیز از هرگونه برنامه‌ای برای خصوصی‌سازی پالایشگاه آبادان هشدار داده شد.

منتخب مردم آبادان در مجلس دهم تصریح کرد: در حاشیه نشست مشترک منتخبان مردم با برخی اعضای دولت، از رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای قراردادن ردیف بودجه جدید برای سازمان منطقه آزاد اروند درخواست شد.

کعبی در ادامه با تأکید بر همدلی همه نمایندگان خوزستان برای کمک به رفع موانع و مشکلات استان به ویژه در بخش اقتصادی گفت: نمایندگان خوزستان فارغ از مواضع سیاسی خود، در خصوص تلاش برای حل مشکلات و معضلات استان متفق‌القول هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها