نقش‌آفرینی زنان در بحث اقتصاد مقاومتی نیازمند رویکرد بومی است

مسئول بسیج جامعه زنان استان کردستان گفت: برای تحقق نقش‌آفرینی زنان در بحث اقتصاد مقاومتی برگزاری دوره‌های آموزشی و توانمند‌سازی البته با رویکرد بومی نیاز است.
کد خبر: ۸۶۷۳۲۵۴
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ناهید منصوری مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کردستان در همایش توجیهی برنامه های سالجاری بسیج جامعه زنان کردستان که با حضور فرماندهان حوزه ها، فرماندهان پایگاه ها و اعضای شورای حوزه ها در سنندج برگزار شد،گفت: اقتصاد مقاومتی در بطن دین گنجانده شده است و اگر کسی از الفبای دین با خبر باشد می‌فهمد که اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل شعار قرآن و عترت است.


وی گفت: مهمترین کمک به اقتصاد کشور الگوی زندگی اسلامی است، مسئله قناعت، خصلت و ویژگی ارزشمندی برای یک انسان مسلمان به شمار می رود.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که فرمودند؛ سیاستهای اقتصاد مقاومتی، فقط برای شرایط کنونی نیست اظهار کرد: این سیاست یک تدبیر بلندمدت برای اقتصاد کشور و رسیدن به اهداف بلند اقتصادیِ نظام اسلامی است.


منصوری با بیان اینکه اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور یک ضرورت است افزود: همکاری و تلاش مردم و مسئولان می‌تواند زمینه تحقق موفقیت‌آمیز اقتصاد مقاومتی را در کشور فراهم سازد.

به گفته مسئول بسیج جامعه زنان کردستان برای تحقق نقش‌آفرینی زنان در بحث اقتصاد مقاومتی برگزاری دوره‌های آموزشی و توانمند‌سازی البته با رویکرد بومی نیاز است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار