با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ نماز

اختتامیه دومین جشنواره استانی «نماز و نیایش» در سنندج برگزار می‌شود

مسئول ستاد اقامه نمازاستان کردستان از برگزاری دومین جشنواره «نماز و نیایش» خبر داد و افزود: این جشنواره برای دومین سال پیاپی و با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ نماز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۷۳۲۰۸
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محمدمهدی طالبی، مسئول ستاد اقامه نماز استان کردستان از برگزاری دومین جشنواره «نماز و نیایش» خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره برای دومین سال پیاپی و با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ نماز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به موضوعات مختلف این جشنواره افزود: نماز در مسجد(نماز جماعت)، نماز در سیره معصومین، نماز و آثار اجتماعی و تربیتی آن، جلوه‌های نماز عید قربان و فطر، نماز ظهر عاشورا و نماز کودکان و نوجوانان از موضوعات دومین جشنواره استانی «نماز و نیایش» است.

مسئول ستاد اقامه نماز استان کردستان با اشاره به اینکه این جشنواره در چهار بخش شعر، خاطره، پوستر و عکس برگزار می‌شود، بیان کرد: جشنواره نماز و نیایش در دو رده سنی زیر 20 سال و بالای 20 سال برگزار می شود.

وی با اشاره به آمار شرکت کنندگان در دومین جشنواره «نمازو نیایش» بیان کرد: در مجموع 282 نفر از هنرمندان عرصه‌های مختلف در این جشنواره شرکت کردند.

طالبی بیان کرد: از این تعداد 66 نفر در بخش عکس با 480 قطعه عکس، 12 نفر در بخش پوستر، 26 نفر در بخش شعر و 178 نفر در بخش خاطره شرکت کردند.

وی عنوان کرد: در مجموع به 12 نفر، سه نفر برتر در هر رشته و در دو مقطع سنی زیر 16 و بالای 16 سال هدایای نقدی به همراه لوح تقدیر ویژه منتخبان جشنواره اهدا خواهد شد.

یادآور می‌شود؛ این جشنواره به همت ستاد اقامه نماز و جهاد دانشگاهی و با همکاری کانون فرهنگی - تربیتی شهید باهنر، حوزه هنری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار