خبرهای داغ:
رئیس کمیسیون تجارت و عضو هیأت رئیسه اتاق تعاون استان اصفهان:
رئیس کمیسیون تجارت و عضو هیأت رئیسه اتاق تعاون استان اصفهان گفت: ظرفیت های بالایی در تعاونی ها داریم ولی بدلیل ضعف آموزش و به روز نبودن و بسیاری از مسائل، قدرت رقابت نداریم، در نتیجه تعاونی ها عمدتاً یا به تعطیلی کشیده شده اند و یا با حداقل ظرفیت مشغول به فعالیت هستند.
کد خبر: ۸۶۷۳۱۵۵
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، در جلسه کمیسیون تجارت و امور نمایشگاهی که در محل اتاق تعاون استان اصفهان برگزار گردید، حبیب ا... بهرامی ضمن طرح دستور جلسه کمیسیون، گزارش مبسوطی از کمیسیون تجارت و صادرات اتاق تعاون ایران ارائه نمود و اظهار داشت: در این کمیسیون عنوان گردید که لازم است کمیسیون بصورت هدفمند همراه با دستور کار و تصمیم گیری فعالیت نموده و موانع و مشکلات صادرات را احصاء و راه حل و راهکار ارائه کند.

وی ادامه داد: همچنین موضوعات توسط رئیس اتاق استان و اتاق ایران در مراجع مربوطه منعکس گردد، از نکات دیگری که مطرح بود اینکه همگرائی و هم افزایی تعاونی ها و جذب اعضای بیشتر در اتاق ها یکی از راهکارهای تقویت و گسترش تعاونی ها است تا بتوانیم اتحادیه های بیشتر و بنیه قوی تری پیدا کنیم و ضمن برخورد واقع بینانه، نقشه راه و سند چشم انداز را تنظیم نماییم. در عین حال ارتباط قوی مابین اتاق و وزارت تعاون، معاونت راهبردی رئیس جمهوری و نمایندگان مجلس برقرار گردد و خواسته و نیاز ها و پیشنهادات اعضاء به مسولین مربوطه منتقل گردیده و از طرفی از صاحبنظران، اساتید و صاحبان تجربه جهت آموزش و انتقال تجربه های بهتر و بیشتر در کمیسیون استفاده نماییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها