افتخار افرینان تیم فوتبال جوانان شهرداری اراک باز هم چشم ها را به خود خیره نمود.
کد خبر: ۸۶۷۳۱۴۶
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵
خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی

عصر دیروز در اخرین مسابقه و سرنوشت ساز ترین بازی مرحله پایانی , شهرداری اراک با نتیجه درخشان سه بر یک تیم قدر اذرخش یاسوج را شکست داد.

تیم جوانان شهرداری اراک با این سه امتیاز,جمع امتیازات خود را به عدد هفت رساند تا با اقتدار به لیگ یک کشور صعود نماید

به گفته رجبی مقدم از اعضای کادر فنی تیم فوتبال جوانان شهرداری اراک ؛ این صعود در حالی بود که شرایط میزبانی استان یزد با اب و هوا و به خصوص داوری به ضرر تیم اراک بود اما به خواست خدا,تلاش و غیرت بازیکنان و درایت کادر فنی تیم اقایان علیدادی,باقری,مددی,شاه قلعه,فولادوند.با شایستگی تمام این تیم به لیگ یک صعود نمود.

تیم فوتبال جوانان شهرداری اراک در اولین بازی از دور نهایی مسابقات جوانان کشوری برای صعود به لیگ یک فوتبال جوانان کشور، تیم میزبان را در گرمای ٣۵درجه کویری با اقتدار و با نتیجه ٣بر صفر از پیش رو برداشت

سرمربی تیم جوانان شهرداری اراک آقای علیدادی و به کمک کادر فنی آقایان باقری،مددی، رجبی مقدم و پشتیبانی های مدیریت محترم مهندس عزیزمحمدی و مدیر تیم های فوتبال آقای آتشیان و دیگر عوامل باشگاه برای اولین بار صعود تیمی در رده جوانان به لیگ یک کشور فرستاده اند.

خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی ، کسب این موفقیت و افتخار آفرینی جوانان استان و شهر اراک را  به جامعه ورزش استان و مسئولین باشگاه شهرداری اراک تبریک عرض مینماییم.
ارسال نظرات