همزمان با اخرین روز از هفته عقیدتی به منظور تجلیل از مقام معلم فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه به همراه چند تن از کارکنان به دیدار امام جمعه شهرستان فردیس رفتند.
کد خبر: ۸۶۷۳۱۳۹
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ همزمان با اخرین روز از هفته عقیدتی به منظور تجلیل از مقام معلم فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه به همراه چند تن از کارکنان به دیدار امام جمعه شهرستان فردیس رفتند.

 در ابتدای این دیدار، زارعی فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) ضمن عرض تبریک هفته عقیدتی و یاد و خاطره شهید علامه مر تضی مطهری از دکتر ایمانی تقدیر و تشکر بعمل اورد و در این خصوص که سپاه ناحیه امام رضا(ع)  و کلیه نیرو های تحت امر آمادگی همکاری با امام جمعه در خصوص مشکلات فرهنگی شهرستان را دارد، صحبت کرد.

در ادامه حجت الاسلام رضا زاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فردیس ضمن تبریک ماه شعبان، این هفته مقدس را گرامی را داشت وتیزبینی، آگاهی بالا و آثار و کتابهای این شهید بزرگوار اشاره نمود  .

بر اساس این گزارش،حجت السلام علی اکبر ایمانی امام جمعه شهرستان فردیس نیز این هفته را بر سبز پوشان سپاهی تبریک گفته و بر استفاده از آثار آن شهید فیلسوف تاکید نمود و خواستار ادامه راه استاد مطهری شد.

در پایان مراسم نماز مغرب و عشا به امامت حجت الاسلام ایمانی برگزار گردید.



ارسال نظرات
پر بیننده ها